Peugeot E-208 GTi: Επιστρέφει το γαλλικό μοντέλο με τους 280 αμιγώς ηλεκτρικούς ίππους
Διαβάστε στο motorone.gr
Το νέο γαλλικό GTi βασίζεται στο Peugeot E-208, αλλά εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα της Alfa Romeo Junior Veloce, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Το θρυλικό "GTi" της Peugeot επιστρέφει με τον ηλεκτροκινητήρα της Alfa Romeo Junior Veloce, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Η Peugeot φέρνει το θρυλικό σήμα «GTi» στην ηλεκτρική εποχή με το νέο E-208 GTi, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα με αφορμή τον αγώνα αντοχής των 24 ωρών στο Le Mans.
Αυτό το μοντέλο σηματοδοτεί την επιστροφή του σήματος «GTi» στην γκάμα της εταιρείας, μετά από το βενζινοκίνητο 208 GTi του 2016. Από τότε, η Peugeot χρησιμοποιούσε το σήμα «PSE» (Peugeot Sport Engineered) για τα πιο σπορ μοντέλα της. Το νέο E-208 GTi διαθέτει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με την Alfa Romeo Junior Veloce, προσφέροντας 280 ίππους και ροπή 345 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού, που υπόσχεται εξαιρετική οδική συμπεριφορά και δυναμική αίσθηση στις στροφές.
Διαβάστε στο motorone.gr
Αυτό το μοντέλο σηματοδοτεί την επιστροφή του σήματος «GTi» στην γκάμα της εταιρείας, μετά από το βενζινοκίνητο 208 GTi του 2016. Από τότε, η Peugeot χρησιμοποιούσε το σήμα «PSE» (Peugeot Sport Engineered) για τα πιο σπορ μοντέλα της. Το νέο E-208 GTi διαθέτει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με την Alfa Romeo Junior Veloce, προσφέροντας 280 ίππους και ροπή 345 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού, που υπόσχεται εξαιρετική οδική συμπεριφορά και δυναμική αίσθηση στις στροφές.
Διαβάστε στο motorone.gr