Οδηγήσαμε το αγωνιστικό Hyundai i20 R5 του Δριβάκου - Αυτό είναι να ζεις WRC2 στα άκρα
Το Hyundai i20 R5 του Δημήτρη Δριβάκου όπως δεν το έχεις ξαναδεί
Πώς είναι να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός καθαρόαιμου Hyundai i20 R5; Μια μοναδική δοκιμή στο βουνό αποκαλύπτει τα μυστικά και τις απαιτήσεις ενός WRC2

Είναι μεσοβδόμαδο πρωινό κι εσύ δεν κάθεσαι γραφείο — το γραφείο σου είναι η παλιά χωμάτινη ειδική «Ψάρι» στην ορεινή Κορινθία, που σήμερα έχει ντυθεί με άσφαλτο αλλά δεν έχει χάσει το rally DNA της.
Η πρόσκληση ήρθε ξαφνικά, μέσω του Νικόλα Ζαλμά: «Την άλλη Τετάρτη, τι κάνεις;». Και κάπως έτσι, χωρίς πολλά-πολλά, βρίσκεσαι ξαφνικά face to face με το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Mol Racing του Δημήτρη Δριβάκου.
Η ομάδα είναι ήδη εκεί από τα ξημερώματα. Μηχανικοί, εργαλεία, σφυρίγματα, μπουλονόκλειδα. Κάτω από την τέντα με τα λογότυπα της Mol Lubricants, ο Νίκος Θρουβάλας, ο Χρήστος Μάντεσης και οι αδελφοί Συριόπουλοι ξεμοντάρουν, ρυθμίζουν, ελέγχουν κάθε χιλιοστό του R5. Κάθε λεπτομέρεια μετράει – γιατί εδώ, το λάθος πληρώνεται σε δευτερόλεπτα και τα δευτερόλεπτα είναι νίκες ή χαμένες μάχες.
Διαβάστε στο motorone.gr
Η πρόσκληση ήρθε ξαφνικά, μέσω του Νικόλα Ζαλμά: «Την άλλη Τετάρτη, τι κάνεις;». Και κάπως έτσι, χωρίς πολλά-πολλά, βρίσκεσαι ξαφνικά face to face με το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Mol Racing του Δημήτρη Δριβάκου.
Η ομάδα είναι ήδη εκεί από τα ξημερώματα. Μηχανικοί, εργαλεία, σφυρίγματα, μπουλονόκλειδα. Κάτω από την τέντα με τα λογότυπα της Mol Lubricants, ο Νίκος Θρουβάλας, ο Χρήστος Μάντεσης και οι αδελφοί Συριόπουλοι ξεμοντάρουν, ρυθμίζουν, ελέγχουν κάθε χιλιοστό του R5. Κάθε λεπτομέρεια μετράει – γιατί εδώ, το λάθος πληρώνεται σε δευτερόλεπτα και τα δευτερόλεπτα είναι νίκες ή χαμένες μάχες.
Διαβάστε στο motorone.gr