Όταν οι οδηγοί μιας ομάδας βρίσκονται στην 2η και 5η θέση στο τέλος του πρώτου γύρου ενός Grand Prix της Formula 1, η λογική λέει ότι ο οδηγός που βρίσκεται πιο μπροστά, έχει περισσότερες πιθανότητες να διεκδικήσει τη νίκη. Αυτό προέβλεπε και η McLaren στα αρχικά στάδια του GP Ουγγαρίας, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι.

Οι συνθήκες που δημιούργησαν αυτό που εκτυλίχθηκε στον αγώνα Hungaroring τέθηκαν το Σάββατο, όταν η αλλαγή κατεύθυνσης του ανέμου δημιούργησε περισσότερες δυσκολίες στα μονοθέσια της McLaren στο τελικό σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Όταν ένα μονοθέσιο έχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, αυτή είναι ορισμένες φορές πιο εύκολο να διαταραχθεί.

Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr