Η Mercedes-Benz δεν αντιμετωπίζει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ως απλή ευκαιρία για να σταθεροποιήσει την υπάρχουσα γκάμα προϊόντων της. Ο CEO της εταιρείας, Ola Källenius, τονίζει πως η ομάδα του παρακολουθεί διαρκώς τις ανάγκες της αγοράς, εξετάζοντας ακόμη και μοντέλα ή τύπους αμαξωμάτων που δεν έχουν ακόμα εμφανιστεί.

Η Mercedes έχει ήδη μια ευρεία γκάμα, που περιλαμβάνει από σπορ αυτοκίνητα έως SUV και κάθε ενδιάμεση κατηγορία. Ο Källenius παραδέχεται ότι καλύπτουν τις περισσότερες τρέχουσες κατηγορίες, αλλά δεν αποκλείει περαιτέρω επέκταση: «Διαθέτουμε περίπου 40 διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων. Είναι πιθανό να προστεθούν και άλλες εξειδικευμένες κατηγορίες; Δεν το αποκλείω».

Χωρίς να αποκαλύπτει συγκεκριμένα σχέδια, επισημαίνει: «Αν εντοπίσουμε μια ανάγκη στην αγορά, θα την καλύψουμε. Στη Mercedes ζούμε και αναπνέουμε αυτοκίνητα». Ωστόσο, παραδέχεται ότι οι εποχές που δημιουργούσαν μοναδικά σχέδια αμαξωμάτων απλώς για να καλύψουν ένα μικρό κενό στην αγορά έχουν περάσει. «Είμαστε και εμείς μια επιχείρηση», τονίζει ο CEO. «Η κάθε κίνηση πρέπει να έχει επιχειρηματικό νόημα».

Διαβάστε στο motorone.gr