F1: Τα μυστικά πίσω από την κυριαρχία της Red Bull στο GP Ιταλίας
Διαβάστε στο motorone.gr
Αναλύουμε τις τεχνικές βελτιώσεις και τη στρατηγική της Red Bull που έφεραν τη νίκη του Verstappen στο GP Ιταλίας

Στο περσινό Grand Prix Ιταλίας, η Red Bull υπέστη έναν από τους χειρότερους αγώνες της χρονιάς. Παρά την άνεση με την οποία είχε κατακτήσει τους τίτλους στη Formula 1 το 2023, η ομάδα δεν είχε θεωρήσει απαραίτητο να εξελίξει μια ειδική πίσω αεροτομή χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου για τις απαιτήσεις της Monza. Η επιλογή αυτή κόστισε ακριβά, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το μονοθέσιο δεν ήταν τόσο αποδοτικό στην ανάβαση των kerb.
Φέτος, η Red Bull απέφυγε το ίδιο λάθος και σχεδίασε μία ειδική πίσω αεροτομή χαμηλού φορτίου για την RB21. Παρότι στις ελεύθερες δοκιμές ο Max Verstappen δεν φαινόταν να έχει δυναμική για πρωταγωνιστικό ρόλο, η ομάδα βελτίωνε συνεχώς το στήσιμο του μονοθεσίου, ενισχύοντας την ισορροπία του. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν σημαντικές αναβαθμίσεις στο δάπεδο του μονοθεσίου του Ολλανδού.
Με την «κουρεμένη» πίσω αεροτομή και την τοποθέτηση μεγαλύτερης εμπρός αεροτομής, η Red Bull πέτυχε την επιθυμητή ισορροπία για τον Verstappen. Παρά το ότι δεν είχε τη συνολική πρόσφυση της McLaren στις στροφές, η ενίσχυση του εμπρός άξονα με τη μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή εξάλειψε την υποστροφή που ενοχλεί τον οδηγό. Έτσι, ο Verstappen μπορούσε να εισέρχεται στις στροφές με απότομες κινήσεις του τιμονιού, ελέγχοντας την πλαγιολίσθηση του πίσω άξονα και κατακτώντας τελικά την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές.
Διαβάστε στο motorone.gr
Φέτος, η Red Bull απέφυγε το ίδιο λάθος και σχεδίασε μία ειδική πίσω αεροτομή χαμηλού φορτίου για την RB21. Παρότι στις ελεύθερες δοκιμές ο Max Verstappen δεν φαινόταν να έχει δυναμική για πρωταγωνιστικό ρόλο, η ομάδα βελτίωνε συνεχώς το στήσιμο του μονοθεσίου, ενισχύοντας την ισορροπία του. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν σημαντικές αναβαθμίσεις στο δάπεδο του μονοθεσίου του Ολλανδού.
Με την «κουρεμένη» πίσω αεροτομή και την τοποθέτηση μεγαλύτερης εμπρός αεροτομής, η Red Bull πέτυχε την επιθυμητή ισορροπία για τον Verstappen. Παρά το ότι δεν είχε τη συνολική πρόσφυση της McLaren στις στροφές, η ενίσχυση του εμπρός άξονα με τη μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή εξάλειψε την υποστροφή που ενοχλεί τον οδηγό. Έτσι, ο Verstappen μπορούσε να εισέρχεται στις στροφές με απότομες κινήσεις του τιμονιού, ελέγχοντας την πλαγιολίσθηση του πίσω άξονα και κατακτώντας τελικά την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές.
Διαβάστε στο motorone.gr