Ferrari 849 Testarossa: Δυναμικό comeback με 1.050 ίππους
Διαβάστε στο motorone.gr
Η νέα Ferrari 849 Testarossa κινείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα που λειτουργεί συνδυαστικά με τρεις ηλεκτροκινητήρες

Η Ferrari Testarossa κάνει δυναμικό comeback, με το «παιδί» των ‘80s να έρχεται στην σύγχρονη εποχή, αφού η ιταλική μάρκα επαναφέρει το θρυλικό όνομα στην ολοκαίνουργια Ferrari 849 Testarossa.
Πρόκειται για τον αντικαταστάτη της SF90 και στην «γκάμα» των μοντέλων της μάρκας βρίσκεται κάτω από την κορυφαία F80 και πάνω από την «βασική» 296 GTB. Αξιοποιεί ένα plug-in υβριδικό σύστημα που προέρχεται από την απερχόμενη SF90, όμως αποδίδει 50 ίππους παραπάνω, φτάνοντας έτσι τους 1.050 ίππους.
Ο twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων παράγει από μόνος του 830 ίππους και 842 Nm ροπής – ή, για να το πούμε αλλιώς, περισσότερο από το διπλάσιο της αρχικής απόδοσης της Ferrari Testarossa. Για την ιστορία, το supercar των ’80s απέδιδε 390 ίππους και 490 Nm από έναν ατμοσφαιρικό 12κύλινδρο κινητήρα 4,9 λίτρων.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr
Πρόκειται για τον αντικαταστάτη της SF90 και στην «γκάμα» των μοντέλων της μάρκας βρίσκεται κάτω από την κορυφαία F80 και πάνω από την «βασική» 296 GTB. Αξιοποιεί ένα plug-in υβριδικό σύστημα που προέρχεται από την απερχόμενη SF90, όμως αποδίδει 50 ίππους παραπάνω, φτάνοντας έτσι τους 1.050 ίππους.
Ο twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων παράγει από μόνος του 830 ίππους και 842 Nm ροπής – ή, για να το πούμε αλλιώς, περισσότερο από το διπλάσιο της αρχικής απόδοσης της Ferrari Testarossa. Για την ιστορία, το supercar των ’80s απέδιδε 390 ίππους και 490 Nm από έναν ατμοσφαιρικό 12κύλινδρο κινητήρα 4,9 λίτρων.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr