Κακοκαιρία: Πώς να ελέγξετε τα ελαστικά σας για φθορές
Διαβάστε στο motorone.gr
Αν και συχνά τα παραβλέπουμε, τα σύγχρονα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να διαρκούν τουλάχιστον 30.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστούν αντικατάσταση

Αν και συχνά τα παραβλέπουμε, τα σύγχρονα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να διαρκούν τουλάχιστον 30.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστούν αντικατάσταση. Έτσι, δεν είναι παράλογο το ότι πολλοί οδηγοί δεν τα σκέφτονται καθόλου στην καθημερινή χρήση. Κάποιοι περιμένουν απλώς να τους το υποδείξει το συνεργείο ή να εμφανιστεί σχετική παρατήρηση στο δελτίο του ΚΤΕΟ. Αυτό, όμως, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνο — ειδικά όσο πλησιάζει ο χειμώνας και οι βροχές γίνονται ολοένα και πιο συχνές.
Μία από τις πιο συνήθεις καταστάσεις ζημιές που μπορούν να υποστούν τα ελαστικά του αυτοκινήτου είναι να έχουν ορατές ρωγμές στην επιφάνεια ή στις αυλακώσεις του πέλματος, στα πλευρικά τοιχώματα, είτε στο σημείο όπου το ελαστικό συναντά τη ζάντα. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορεί να προληφθεί η δημιουργία ρωγμών σε ένα ελαστικό. Η ηλικία είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, καθώς η τα ελαστικά φθείρονται φυσικά με την πάροδο του χρόνου, ιδίως όταν εκτίθενται στο ηλιακό φως και σε διακυμάνσεις θερμοκρασιών. Δυστυχώς, δεν μπορείτε να αποτρέψετε τα σημάδια της γήρανσης.
Διαβάστε στο motorone.gr