Ο George Russell κυριάρχησε με τη Mercedes στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, εξασφαλίζοντας μια άνετη νίκη χωρίς ουσιαστική απειλή. Σε πλήρη αντίθεση με την εμφάνισή του πριν από δύο χρόνια, ο Βρετανός ήταν αλάνθαστος και ιδιαίτερα εντυπωσιακός στο πρώτο stint του αγώνα — το οποίο ο ίδιος χαρακτήρισε ως ένα από τα καλύτερα της καριέρας του — χτίζοντας προβάδισμα 10 δευτερολέπτων μέσα σε μόλις 20 γύρους.

Η στρατηγική εκκίνησης του Max Verstappen με μαλακά ελαστικά, πιστεύοντας πως η πίστα θα είναι πιο βρεγμένη, δεν απέδωσε. Αν και στόχευε να εκμεταλλευτεί την ταχύτερη προθέρμανση των ελαστικών στον πρώτο γύρο για να επιτεθεί στον Russell, το σχέδιο δεν απέδωσε. Ο Ολλανδός δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Βρετανού, και η επιλογή αυτή τον υποχρέωσε να πραγματοποιήσει νωρίτερο pit stop — περίπου 6-7 γύρους πριν από τους άμεσους αντιπάλους του — κάνοντας τον αγώνα του πιο απαιτητικό, χωρίς ωστόσο να έχει σοβαρές συνέπειες στη συνολική του επίδοση.

Ο Russell είχε παραμείνει επικεφαλής, αλλά τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να καταπονούνται, ενώ ο Norris, που είχε ξεκινήσει να ροκανίζει τη διαφορά μεταξύ τους, δεν αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα. Ωστόσο, το πρόβλημα για τη McLaren ήταν ότι o Oscar Piastri, που είχε βρεθεί 4ος, βρισκόταν υπό την απειλή undercut από τον Charles Leclerc.

Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr