GP Σιγκαπούρης: Θρίαμβος του Ράσελ, πρωταθλήτρια κατασκευαστών η McLaren
Άνετη νίκη
Ο George Russell με τη Mercedes μετέτρεψε την pole position σε νίκη στο GP Σιγκαπούρης με επιβλητικό τρόπο, αλλά αυτό δεν στάθηκε αρκετό να αποτρέψει τη στέψη της McLaren ως Πρωταθλήτριας Κατασκευαστών για 10η φορά

Ο George Russell κυριάρχησε με τη Mercedes στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, εξασφαλίζοντας μια άνετη νίκη χωρίς ουσιαστική απειλή. Σε πλήρη αντίθεση με την εμφάνισή του πριν από δύο χρόνια, ο Βρετανός ήταν αλάνθαστος και ιδιαίτερα εντυπωσιακός στο πρώτο stint του αγώνα — το οποίο ο ίδιος χαρακτήρισε ως ένα από τα καλύτερα της καριέρας του — χτίζοντας προβάδισμα 10 δευτερολέπτων μέσα σε μόλις 20 γύρους.
Η στρατηγική εκκίνησης του Max Verstappen με μαλακά ελαστικά, πιστεύοντας πως η πίστα θα είναι πιο βρεγμένη, δεν απέδωσε. Αν και στόχευε να εκμεταλλευτεί την ταχύτερη προθέρμανση των ελαστικών στον πρώτο γύρο για να επιτεθεί στον Russell, το σχέδιο δεν απέδωσε. Ο Ολλανδός δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Βρετανού, και η επιλογή αυτή τον υποχρέωσε να πραγματοποιήσει νωρίτερο pit stop — περίπου 6-7 γύρους πριν από τους άμεσους αντιπάλους του — κάνοντας τον αγώνα του πιο απαιτητικό, χωρίς ωστόσο να έχει σοβαρές συνέπειες στη συνολική του επίδοση.
Ο Russell είχε παραμείνει επικεφαλής, αλλά τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να καταπονούνται, ενώ ο Norris, που είχε ξεκινήσει να ροκανίζει τη διαφορά μεταξύ τους, δεν αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα. Ωστόσο, το πρόβλημα για τη McLaren ήταν ότι o Oscar Piastri, που είχε βρεθεί 4ος, βρισκόταν υπό την απειλή undercut από τον Charles Leclerc.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr
Η στρατηγική εκκίνησης του Max Verstappen με μαλακά ελαστικά, πιστεύοντας πως η πίστα θα είναι πιο βρεγμένη, δεν απέδωσε. Αν και στόχευε να εκμεταλλευτεί την ταχύτερη προθέρμανση των ελαστικών στον πρώτο γύρο για να επιτεθεί στον Russell, το σχέδιο δεν απέδωσε. Ο Ολλανδός δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Βρετανού, και η επιλογή αυτή τον υποχρέωσε να πραγματοποιήσει νωρίτερο pit stop — περίπου 6-7 γύρους πριν από τους άμεσους αντιπάλους του — κάνοντας τον αγώνα του πιο απαιτητικό, χωρίς ωστόσο να έχει σοβαρές συνέπειες στη συνολική του επίδοση.
Ο Russell είχε παραμείνει επικεφαλής, αλλά τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να καταπονούνται, ενώ ο Norris, που είχε ξεκινήσει να ροκανίζει τη διαφορά μεταξύ τους, δεν αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα. Ωστόσο, το πρόβλημα για τη McLaren ήταν ότι o Oscar Piastri, που είχε βρεθεί 4ος, βρισκόταν υπό την απειλή undercut από τον Charles Leclerc.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr