F1: Οι εύκαμπτες εμπρός αεροτομές μπαίνουν ξανά στο προσκήνιο
Διαβάστε στο motorone.gr
H πρόσφατη ανάκαμψη των Red Bull και Mercedes στη Formula 1, με τις αναβαθμισμένες εμπρός αεροτομές τους στο GP Σιγκαπούρης, επανέφερε στο προσκήνιο την ευκαμψία τους

Μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης, είχαμε τονίσει ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός πως τα μονοθέσια των δύο ομάδων που εισήγαγαν αναβαθμίσεις στην εμπρός αεροτομή τους – Mercedes και Red Bull, κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις του αγώνα. Η εξέλιξη αυτή επανέφερε στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από την ευκαμψία των εμπρός αεροτομών στα μονοθέσια της Formula 1. Η αρχική υπόθεση για τη φετνική χρονιά ήταν ότι όλες οι ομάδες του grid θα είχαν εγκαταλείψει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου τους έως αυτό το προχωρημένο στάδιο της σεζόν, για να επικεντρωθούν στις μεγάλες αλλαγές τεχνικών κανονισμών του 2026.
Ωστόσο, η Red Bull συνέχισε να παρουσιάζει εξελίξεις στα GP Ιταλίας και Σιγκαπούρης, ανεβάζοντας σημαντικά την απόδοσή της. Παράλληλα, εφοπλισμένη με μία καινούργια εμπρός αεροτομή, η Mercedes έκανε την έκπληξη και επικράτησε στο GP Σιγκαπούρης. Παρά τα πιο αυστηρά τεστ ακαμψίας που έθεσε σε εφαρμογή η FIA από το GP Ισπανίας, οι ομάδες αυτές δεν σταμάτησαν να μελετούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να κάνουν τα φύλλα ανθρακονημάτων από τα οποία αποτελούνται τα πτερύγια των αεροτομών να υποχωρούν ελεγχόμενα υπό υψηλό αεροδυναμικό φορτίο. Κάποιοι αποδίδουν την ανάκαμψη των Mercedes και Red Bull ακριβώς σε αυτού του είδους τις αναβαθμίσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr