Τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe με τους 145 ίππους: Δοκιμάζουμε το νέο μοντέλο
Διαβάστε στο motorone.gr
Οδηγούμε την κορυφαία και πιο ισχυρή έκδοση του best-seller της Jeep και αποκτούμε επιτέλους την πολυπόθητη τετρακίνηση
Αν κάτι έλειπε από το Avenger, το πιο πολυσυλλεκτικό μοντέλο στη γκάμα της Jeep, καθώς είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης, ως υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, καθώς και σε διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, τότε αυτό ήταν η τετρακίνητη έκδοση. Και ήρθε. Κυρίες και κύριοι, υποδεχτείτε το Jeep Avenger 4xe.
Το τετρακίνητο Avenger αρκείται σε διακριτικά στοιχεία που δηλώνουν την περιπετειώδη υπόστασή του – εκτός αν κάποιος επιλέξει την έκδοση περιορισμένης παραγωγής The North Face που θα παραχθεί σε μόλις 4.806 μονάδες.
Εμείς είχαμε για δοκιμή τη βασική έκδοση Upland που ξεχωρίζει ελαφρώς από τα υπόλοιπα Avenger χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις μπάρες οροφής, τις μαύρες ζάντες αλουμινίου 17’’ με ελαστικά Mud+Snow και τον γάντζο ρυμούλκησης που εξέχει στον πίσω προφυλακτήρα.
Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν και το λογότυπο 4xe στο κάτω αριστερό μέρος του πορτμπαγκάζ, καθώς κι ένα πράσινο “x” στον αεραγωγό του εμπρός προφυλακτήρα.
Τα άβαφα πλαστικά μέρη με την αντιχαρακτική υφή στα φτερά, τους προφυλακτήρες και χαμηλά στις πόρτες φυσικά παραμένουν και αναλαμβάνουν την προστασία του αμαξώματος στις μικροεπαφές. Θα θέλαμε πάντως τα μαρσπιέ να καλύπτονται από το κάτω μέρος των θυρών έτσι ώστε να μη λασπώνονται και να μη λερώνουν στη συνέχεια τους επιβάτες στην αποβίβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr
En