Μια ξεχωριστή σχέση με τον περιστροφικό κινητήρα (γνωστό στους περισσότερους ως Wankel) διατηρεί η Mazda, καθώς στο παρελθόν τον έχει χρησιμοποιήσει σε αρκετά σπορ μοντέλα - με πιο χαρακτηριστικό το RX-7.
Το καλοκαίρι του 2025, ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Ryuichi Umeshita, δήλωσε σε διεθνή μέσα πως «το Iconic SP θα αποτελέσει άξιο διάδοχο του RX-7». Η ιαπωνική φίρμα σκοπεύει να ενσωματώσει τον ιδιαίτερο αυτό κινητήρα σε ένα νέο σπορ μοντέλο παραγωγής, πιθανώς «μέχρι το 2026», με τη χρηματοδότηση να παραμένει το μόνο σημαντικό εμπόδιο. Μιλώντας στο περιοδικό Autocar, ο Umeshita παραδέχθηκε ότι παρότι το μοντέλο βρίσκεται «σε προχωρημένα στάδια έρευνας και ανάπτυξης», η δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας για ηλεκτρικά μοντέλα απορροφά σημαντικά κεφάλαια από τα ταμεία της εταιρείας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr