Το αρχικό Fiat 500 παρουσιάστηκε πριν από 68 χρόνια και η ιταλική εταιρεία σηματοδότησε την περίσταση παρουσιάζοντας την πολυαναμενόμενη βενζινοκίνητη έκδοση του αγαπημένου της αυτοκινήτου πόλης, οπισθοχωρώντας στην απόφασή της να κατασκευάσει την τελευταία έκδοση μόνο με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Η παρουσίαση του μοντέλου έχει γίνει από τον Ιούλιο επίσημα, όμως πλέον έχουμε νέα στοιχεία για τον υβριδικό κινητήρα που θα βρίσκεται κάτω από το κοντό καπό του ιταλικού «μικρού».

Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο χιλιάρι μοτέρ ονόματι «Firefly», το οποίο συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V και δυνατότητα stop/start που προέρχεται από έναν ενσωματωμένο στον ιμάντα ηλεκτροκινητήρα μίζας. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων – χαρακτηριστικό σπάνιο πλέον, ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα πόλης.

Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr