Η βρετανική εταιρεία αποκάλυψε μέσω ενός σύντομου βίντεο τον πτυσσόμενο πίνακα οργάνων της νέας 720S, του νέου σπορ κουπέ της McLaren που από την ερχόμενη κιόλας βδομάδα θα παραλάβει και τυπικά τη σκυτάλη από την 650S. Στην όρθια θέση της TFT οθόνης (Full Display Mode), θα προβάλλονται σε ψηφιακή ασφαλώς μορφή όλες οι ενδείξεις, ενώ με την αναδίπλωσή της (Slip Display Mode), η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί απλά με το πάτημα ενός κουμπιού ή αυτόματα όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Track, ο τελευταίος θα μπορεί να αναγνώσει στη στενή «λωρίδα» που αποκαλύπτεται εμπρός μόνο τις απολύτως απαραίτητες.

Η νέα 2θεσια πρόταση της McLaren, που προς το παρόν τιτλοφορείται με την κωδική ονομασία P14, θα κινείται, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, από έναν 4λιτρο twin-turbo κινητήρα με 8 κυλίνδρους παρατεταγμένους σε διάταξη V. O Μ840Τ κινητήρας των Βρετανών θα είναι ορατός απ’ έξω, χάρη στο διαφανή κάλυμμά του, ενώ ο κόκκινος… φωτισμός κάτω από το τζάμι θα κάνει αισθητή την παρουσία του κάθε φορά που ο οδηγός ξεκλειδώσει το όχημα!

Προς το παρόν, η McLaren δεν ανακοινώνει στοιχεία σχετικά με την απόδοσή του, παρά μόνο μερικούς πολύ χαρακτηριστικούς αριθμούς που αφορούν στις επιδόσεις που χαρίζει στο δεύτερο κατά σειρά μοντέλο της οικογένειας Super Series. Πιο συγκεκριμένα, η νέα 720S, όπως φημολογείται ότι θα ονομάζεται το νέων κουπέ των Βρετανών, θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,8 δλ. ολοκληρώνοντας το πρώτο «400άρι» σε μόλις 10,3 δλ.

 

Το νέο σπορ μοντέλο της οικογένειας Super Series, θα εφοδιάζεται μ’ ένα «ενεργό σύστημα ελέγχου των δυναμικών της χαρακτηριστικών» ή, αλλιώς, με το πολύ-σύστημα Proactive Chassis Control ΙΙ, όπως επισήμως το αποκαλεί η ίδια η McLaren. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Sport, Comfort και Track, ενώ στην «αυτόματη» επιλογή, οι 12 επιπλέον αισθητήρες του συστήματος μετρούν και καταγράφουν μια πλειάδα παραμέτρων με στόχο η ανάρτηση να αποκτήσει τη βέλτιστη δυνατή ρύθμιση και απόκριση ώστε η λειτουργία της να ταιριάζει στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης του οχήματος. Και φυσικά, στις προσταγές του οδηγού.

«Το σύστημα Proactive Chassis Control ΙΙ δημιουργεί υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης, όχι όμως εις βάρος της ισορροπίας και της αίσθηση του αυτοκινήτου. Το βάθος και το εύρος της ακρίβειας στους χειρισμούς αλλά και της άνεσης σε συνδυασμό με το απαράμιλλο επίπεδο συμμετοχής του οδηγού στο μοντέλο της δεύτερης γενιάς της οικογένειας Super Series, είναι πραγματικά εξαιρετικά», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Υπεύθυνος Προϊοντικής Εξέλιξης της εταιρείας, Mark Vinnels.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον «καλούδι» της P14 είναι το σύστημα Variable Drift Control, το οποίο διατείνεται πως δίνει τη δυνατότητα για απολαυστικές πλαγιολισθήσεις, μέσω της μεταβολής του βαθμού εμπλοκής του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.

Θυμίζουμε πως η νέα υπερ-κατασκευή της McLaren, η οποία θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Έκθεση της Γενεύης, θα διαθέτει διπλάσια αεροδυναμική απόδοση σε σχέση με την 650S με την αρωγή μιας «ενεργούς» αεροτομής, η οποία θα εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πίσω τμήματος, επιτελώντας, μάλιστα, διπλό ρόλο: από τη μια θα συμβάλλει στην αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης (σ.σ.: συνολικά η τελευταία εμφανίζεται αυξημένη κατά 50%) και από την άλλη θα λειτουργεί ως… φρένο όταν ο οδηγός θελήσει να επιβραδύνει το βρετανικό κουπέ από υψηλές ταχύτητες.

Την ίδια στιγμή, η νέα 720S προτάσσει κατακτήσεις και στον τομέα της ψύξης, με τη βελτίωση σε σχέση με την 650S στο συγκεκριμένο τομέα να υπερβαίνει το 15%. Εδώ, σημαντική είναι η συμβολή δύο νέων αεραγωγών, οι οποίοι έχουν «ενταχτεί» στην ίδια τη δομή των θυρών. Ο πρώτος θα διοχετεύει ψυχρό αέρα προς τα ψυγεία του κινητήρα, ενώ ο δεύτερος θα απάγει ικανές ποσότητές του με κατεύθυνση ροής τους εμπρός θόλους αυξάνοντας έτσι την κάθετη δύναμη που αναπτύσσεται στις υψηλές ταχύτητες.

 

Πηγή: 4troxoi.gr