H Toyota σκέφτηκε να αξιοποιήσει μια «πράσινη» μέθοδο προκειμένου να προωθήσει το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai συμβάλλοντας και με τις διαφημίσεις του στην καθαρή ατμόσφαιρα των Los Angeles και San Francisco.

Οι κλασικές μεγάλες χάρτινες διαφημιστικές πινακίδες που θα φιλοξενούν τη διαφημιστική καμπάνια του Mirai στις αμερικανικές πόλεις θα αποτελούνται από πολυμερή βινυλίου εμβαπτισμένα σε διοξείδιο του τιτανίου το οποίο σε συνδυασμό με την υπεριώδη ακτινοβολία και την υγρασία του αέρα έχει την ιδιότητα να μετατρέπει τα ιδιαιτέρως βλαβερά οξείδια του αζώτου που εκλύονται από τα αυτοκίνητα, σε νιτρικά άλατα.

Αν και το νιτρικό άλας δεν είναι ένα απολύτως «αθώο» οικολογικό υλικό μιας και η κατάχρησή του, κυρίως ως στοιχείο λιπασμάτων στη γεωργία και η εισχώρηση του στον υδροφόρο ορίζοντα έχει συνδεθεί με την μεθαιμοσφαιριναιμία, ασθένεια γνωστή ως «το σύνδρομο του μπλε μωρού», είναι σαφώς καλύτερο για την ποιότητα του αέρα σε σχέση με τα οξείδια του αζώτου.

Εξάλλου, οι διαφημιστικές πινακίδες της Toyota θα παραμείνουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αναλαμβάνοντας να καθαρίσουν τον αέρα των δύο πόλεων έως τα τέλη Μαΐου.

Σε ό,τι αφορά την συνεισφορά τους στον καθαρισμό του αέρα των δύο αμερικανικών πόλεων, σύμφωνα με τις συστάσεις οι 37 αντίστοιχης τεχνολογίας διαφημίσεις που θα τοποθετηθούν σε L.A. και San Francisco, καλύπτουν συνολική επιφάνεια 2.318 τ.μ. και μπορούν να διασπάσουν τα οξείδια του αζώτου που εκλύονται από 5.285 αυτοκίνητα σε μηνιαία βάση.