Δεκαετίες τώρα, ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων βασίζεται σε μια βασική φόρμουλα που περιλαμβάνει ένα σασί (σε αυτοφερόμενο, μονοκόκ, σωληνωτό… αλουμινένιο, κάρμπον κ.ά. πλαίσιο) και ένα πολυκύλινδρο μηχανικό σύνολο. Με εξαίρεση την «όλα πίσω» Porsche 911, ο σχεδιαστής μηχανικός μπορούσε να αφήσει το μοτέρ στη φυσική του θέση. Εκεί απ’ όπου τα άλογα σέρνουν την άμαξα, όπως έλεγε ο Enzo Ferrari. Από εκεί και πέρα, η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού ανέκαθεν ακούγεται ως κάτι το συναρπαστικό και κεντρομήχανο. Αλλά, λίγο πολύ, αυτά είναι γνωστά.

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr