Το efood market, το supermarket του efood, προχωράει σε άμεση μείωση τιμών σε 1.200 προϊόντα, θέλοντας, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, να προσφέρει στους καταναλωτές του ποικιλία επιλογών σε προσιτές τιμές.

Η μείωση τιμών, η οποία βρίσκεται σε ισχύ από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου, αφορά στο 30% περίπου του συνόλου των κωδικών προϊόντων του efood market και θα εφαρμοστεί σε βασικές κατηγορίες προϊόντων όπως στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας, τα γαλακτοκομικά και αυγά, τα αλμυρά και γλυκά σνακς, τα καθαριστικά κτλ.

Ο νέος τιμοκατάλογος, στο ηλεκτρονικό ράφι του efood market θα έχει άμεσο, θετικό αντίκτυπο στις αγορές των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ένα εύρος επιλογών σε χαμηλότερες τιμές, σε κατηγορίες προϊόντων βασικών και καθημερινών αναγκών. Σαφής προσανατολισμός του efood είναι να παραμείνει μια προσιτή επιλογή αγορών και γι’ αυτό το λόγο διατηρεί μια συνεπή τιμολογιακή πολιτική, ενώ παρέχει προσφορές που ανανεώνει κάθε εβδομάδα.

Επιπλέον, με το ωράριο λειτουργίας του, καθημερινά από τις 08.00 το πρωί έως τις 12.30 το βράδυ, Κυριακές και αργίες, ιδιαίτερα τις ώρες και ημέρες πέραν του ωραρίου λειτουργίας των supermarkets, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, με σταθερές τιμές και με παραλαβή στο χώρο τους εντός 20 λεπτών από την παραγγελία.

Πρόθεση του efood, της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, είναι η διατήρηση των νέων, χαμηλών τιμών, ενώ για το 2024 συνολικά, στοχεύει στην αύξηση των κωδικών προϊόντων και των επιλογών που παρέχει στους καταναλωτές του, μέσα από το efood market.

Σχετικά με το efood:

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.