Με κεντρικό μήνυμα πως η ομορφιά αποτελεί δύναμη αλλαγής, η L'Oréal Hellas παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον της ομορφιάς στο Annual Press Event 2025 που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Μαΐου στη Γαλλική Πρεσβεία. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέδειξε τις στρατηγικές της προτεραιότητες που επικεντρώνονται στον Πλανήτη, την Καινοτομία και τον Άνθρωπο, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ομορφιάς μέσα από τις αξίες της βιωσιμότητας και της κοινωνικής ευθύνης.

Διαβάστε: Οι αντιστάσεις των καλλυντικών και ο ρόλος της L’ Oréal

Την εκδήλωση, που ήταν αφιερωμένη σε όλους όσοι αποτελούν μέρος του οικοσυστήματος της L'Oréal Hellas στην Ελλάδα, άνοιξε η κα. Alessandra Delfini, Country Managing Director της L'Oréal Hellas (Φωτογραφία άρθρου), τονίζοντας το όραμα του Ομίλου για πρωτοβουλίες με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Ακολούθησαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις (fireside chats) με θέματα τη βιωσιμότητα στο Marketing και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, με τη συμμετοχή της κας Νερίνας Κομιώτη (Γενική Διευθύντρια ΣΔΕ), του κου Αλέξη Επιθυμιάδη (Head of Media της L'Oréal Hellas), της κας Δήμητρας Πετρίδη (Corporate Affairs and Engagement Director της L'Oréal Hellas) και της κας Αγγελικής Κοσμοπούλου (Ιδρύτρια Storymentor).

Το τρίπτυχο της βιώσιμης ομορφιάς της L'Oréal Hellas: Πλανήτης, Καινοτομία, Άνθρωπος

Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε τρεις θεματικούς χώρους που αντικατόπτριζαν τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της L'Oréal Hellas:

  1. Στο Planet Room, οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της εταιρείας και το παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L'Oréal Hellas. Παρουσιάστηκαν πρωτοβουλίες για υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων, τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δημιουργία πράσινων σημείων στον αστικό ιστό, όπως το καινοτόμο microForest στον λόφο της Αλεπότρυπας.
  2. Στο Innovation Room, η L'Oréal Hellas παρουσίασε τις τελευταίες επιστημονικές και τεχνολογικές καινοτομίες της. Οι συμμετέχοντες ανακάλυψαν:
  • Την τεχνολογία Melasyl & Mexoryl της La Roche-Posay στο Anthelios 400 για ενισχυμένη προστασία από την υπερμελάγχρωση
  • Τα καινοτόμα Pimple Patches της Garnier που μειώνουν τις ατέλειες σε μόλις οκτώ ώρες
  • Τον πρωτοποριακό Renergie H.C.F. Triple Serum της Lancôme, έναν τριπλής δόσης αντιγηραντικό ορό
  • Τον νέο Collagen 16 Serum της Vichy με τεχνολογία co-bonding που ενισχύει το κολλαγόνο έως 350%
  • Το K-SCAN της Kérastase, μια έξυπνη διαγνωστική κάμερα μαλλιών που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη

Κοινωνικές πρωτοβουλίες και ανθρωποκεντρική προσέγγιση της L'Oréal Hellas

Το People Room φιλοξένησε μια συγκινητική εικαστική έκθεση σε επιμέλεια του φωτογράφου Κοσμά Κουμιανού, αναδεικνύοντας τις κοινωνικές δράσεις των brands της L'Oréal Hellas. Οι επισκέπτες γνώρισαν σημαντικές πρωτοβουλίες όπως:

  • Το Brave Together της Maybelline New York σε συνεργασία με την Ε.Π.Α.Ψ.Υ. για την ψυχική ενδυνάμωση των νέων
  • Το Stand Up της L'Oréal Paris σε συνεργασία με την W.I.N. Hellas για την εκπαίδευση κατά της παρενόχλησης στους δρόμους
  • Το Green Beauty της Garnier για περιβαλλοντικές δράσεις σε συνεργασία με τον Οργανισμό All For Blue
  • Τη στήριξη ογκολογικών ασθενών από τη La Roche-Posay με την υποστήριξη του Συλλόγου Φλόγα και του Ομίλου ΑγκαλιάΖΩ
  • Το Abuse Is Not Love του YSL σε συνεργασία με την W.I.N. Hellas για την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
  • Το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L'Oréal Professional Products για την παροχή υπηρεσιών περιποίησης σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Η εκδήλωση της L'Oréal Hellas ολοκληρώθηκε αφήνοντας σε όλους τους παρευρισκόμενους το μήνυμα ότι η ομορφιά μπορεί να είναι τόσο πράξη όσο και πρόθεση για έναν καλύτερο κόσμο, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για ένα βιώσιμο και κοινωνικά υπεύθυνο μέλλον.