EGR Marketing & Innovation Awards 2025: Το βραβείο για το "Brand της Χρονιάς" στο Betano της Kaizen Gaming
"Brand of the Year - B2C"
Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά η Kaizen Gaming στα EGR Marketing & Innovation Awards 2025 μεταξύ των οποίων "Innovation in Sports Betting" και "Best Native App"

Η Kaizen Gaming, η κορυφαία ελληνική εταιρεία στον κλάδο του GameTech με παγκόσμια παρουσία, ξεχώρισε για ακόμα μία φορά σε διεθνές επίπεδο, κατακτώντας τρεις σημαντικές διακρίσεις στα EGR Marketing and Innovation Awards 2025, που πραγματοποιήθηκαν στις 19 Ιουνίου στο Λονδίνο. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το βραβείο «Brand of the Year - B2C» για το premium brand της, Betano, ενώ τιμήθηκε επίσης με τα βραβεία «Innovation in Sports Betting» και «Best Native App», επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική υπεροχή της στον τομέα της καινοτομίας και της εμπειρίας χρήστη.
Το 2024 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για την Kaizen Gaming, με την παρουσίαση της νέας εμπορικής ταυτότητας του Betano σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νέα εικόνα του brand αναδείχθηκε μέσα από μια σειρά στρατηγικών χορηγιών σε κορυφαίες διεθνείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις, όπως το UEFA EURO 2024™, το CONMEBOL Copa América™ 2024, το UEFA Europa League και το UEFA Conference League, καθώς και σε εθνικά πρωταθλήματα υψηλού προφίλ όπως το Brasileirão Betano (Πρωτάθλημα Βραζιλίας) και το Torneo Betano (Πρωτάθλημα Αργεντινής).
Ο Pablo Puertas, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Kaizen Gaming, δήλωσε: «Η χρονιά που πέρασε ήταν καθοριστική για την Kaizen Gaming. Δεν περιοριστήκαμε σε μια νέα εικαστική ταυτότητα για το Betano, αλλά ενισχύσαμε τη θέση του ως ένα σύγχρονο, premium και αξιόπιστο brand, γεμάτο αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα. Μέσα από τολμηρές 360° καμπάνιες και στρατηγικές χορηγίες, συνδεθήκαμε με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, με τρόπους αυθεντικούς και προσαρμοσμένους σε κάθε αγορά. Αυτή η στρατηγική υπερβαίνει το branding. Αντικατοπτρίζει τη γενικότερη δέσμευσή μας να προσφέρουμε τις πιο καινοτόμες, υπεύθυνες και ποιοτικές εμπειρίες gaming. Το ότι κερδίζουμε ξανά το βραβείο για το “Best Native App” και για το “Innovation in Sports Betting” δείχνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Πλέον, μπορούμε να πούμε με σιγουριά, ότι το Betano είναι ένα πραγματικά premium παγκόσμιο brand, ικανό να διεκδικήσει ηγετική θέση σε κάθε αγορά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές, αλλά κυρίως στους “Kaizeners”, που βρίσκονται πίσω από κάθε επιτυχία μας».
Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του 2024, το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε ένα εντυπωσιακό διάστημα για την Kaizen Gaming, με πληθώρα παγκόσμιων στρατηγικών συνεργασιών με πιο πρόσφατη αυτή με τη FIFA για το FIFA Club World Cup 2025™ στη Νότια Αμερική, καθώς και τη μακροχρόνια συνεργασία – ορόσημο ως Μεγάλος Χορηγός της River Plate στην Αργεντινή.
Τα EGR Marketing & Innovation Awards επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και δημιουργικές εταιρείες στον κλάδο του online gaming, αναγνωρίζοντας την εμπορική επιτυχία, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες, την άρτια εξυπηρέτηση πελατών και τις κορυφαίες στρατηγικές marketing κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Παρουσιαστής της τελετεής των βραβείων στο Λονδίνο ήταν ο Έλληνας κωμικός George Zach.
Το 2024 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για την Kaizen Gaming, με την παρουσίαση της νέας εμπορικής ταυτότητας του Betano σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νέα εικόνα του brand αναδείχθηκε μέσα από μια σειρά στρατηγικών χορηγιών σε κορυφαίες διεθνείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις, όπως το UEFA EURO 2024™, το CONMEBOL Copa América™ 2024, το UEFA Europa League και το UEFA Conference League, καθώς και σε εθνικά πρωταθλήματα υψηλού προφίλ όπως το Brasileirão Betano (Πρωτάθλημα Βραζιλίας) και το Torneo Betano (Πρωτάθλημα Αργεντινής).
EGR Marketing & Innovation Awards 2025: Το βραβείο για το "Brand της Χρονιάς" στο Betano της Kaizen Gaming
Οι διακρίσεις στις κατηγορίες «Innovation in Sports Betting» και «Best Native App» υπογραμμίζουν τη σταθερή προσήλωση της Kaizen Gaming στην καινοτομία με επίκεντρο τον χρήστη, προσφέροντας εμπειρίες που ξεχωρίζουν για τη διαδραστικότητα και τον mobile-first σχεδιασμό τους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η εταιρεία διακρίνεται στην κατηγορία «Best Native App», επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική της υπεροχή και τη σπουδαία δουλειά που γίνεται στα τμήματα Τεχνολογίας, Προϊόντος και Καινοτομίας της Kaizen Gaming.Ο Pablo Puertas, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Kaizen Gaming, δήλωσε: «Η χρονιά που πέρασε ήταν καθοριστική για την Kaizen Gaming. Δεν περιοριστήκαμε σε μια νέα εικαστική ταυτότητα για το Betano, αλλά ενισχύσαμε τη θέση του ως ένα σύγχρονο, premium και αξιόπιστο brand, γεμάτο αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα. Μέσα από τολμηρές 360° καμπάνιες και στρατηγικές χορηγίες, συνδεθήκαμε με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, με τρόπους αυθεντικούς και προσαρμοσμένους σε κάθε αγορά. Αυτή η στρατηγική υπερβαίνει το branding. Αντικατοπτρίζει τη γενικότερη δέσμευσή μας να προσφέρουμε τις πιο καινοτόμες, υπεύθυνες και ποιοτικές εμπειρίες gaming. Το ότι κερδίζουμε ξανά το βραβείο για το “Best Native App” και για το “Innovation in Sports Betting” δείχνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Πλέον, μπορούμε να πούμε με σιγουριά, ότι το Betano είναι ένα πραγματικά premium παγκόσμιο brand, ικανό να διεκδικήσει ηγετική θέση σε κάθε αγορά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές, αλλά κυρίως στους “Kaizeners”, που βρίσκονται πίσω από κάθε επιτυχία μας».
Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του 2024, το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε ένα εντυπωσιακό διάστημα για την Kaizen Gaming, με πληθώρα παγκόσμιων στρατηγικών συνεργασιών με πιο πρόσφατη αυτή με τη FIFA για το FIFA Club World Cup 2025™ στη Νότια Αμερική, καθώς και τη μακροχρόνια συνεργασία – ορόσημο ως Μεγάλος Χορηγός της River Plate στην Αργεντινή.
Τα EGR Marketing & Innovation Awards επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και δημιουργικές εταιρείες στον κλάδο του online gaming, αναγνωρίζοντας την εμπορική επιτυχία, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες, την άρτια εξυπηρέτηση πελατών και τις κορυφαίες στρατηγικές marketing κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Παρουσιαστής της τελετεής των βραβείων στο Λονδίνο ήταν ο Έλληνας κωμικός George Zach.