Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Εδραιώνει τη στρατηγική "Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ και ακόμη πιο μακριά" ως πρότυπο υπεύθυνης
Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσιάζει την Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας τον θετικό της αντίκτυπο σε περιβάλλον, κοινωνία και θέματα εταιρικής διακυβέρνησης

Πιστή στο όραμά της να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αποτυπώνοντας με διαφάνεια τις επιδόσεις και τη δέσμευσή της στους τρεις βασικούς πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Παρά τις προκλήσεις που χαρακτήρισαν το 2024 για τον κλάδο, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη διαχρονική της πρόοδο και ενισχύει τη θέση της ως υπεύθυνος και προσανατολισμένος στο μέλλον επιχειρηματικός οργανισμός.
Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση της στρατηγικής «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ κι ακόμη πιο μακριά» (Together Towards ZERO and Beyond), η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του διεθνούς ESG πλαισίου του Ομίλου Carlsberg. Με στόχους που εκτείνονται έως το 2030 και το 2040, η στρατηγική αυτή έχει ενσωματωθεί στον πυρήνα της καθημερινής λειτουργίας της εταιρείας, καθιστώντας την Ολυμπιακή Ζυθοποιία σημείο αναφοράς για τη βιώσιμη ανάπτυξη στον κλάδο της ζυθοποιίας στην Ελλάδα.
Στον πυλώνα της Κοινωνίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει συστηματικά στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμμετοχικού και σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος. Το 2024, οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν σε περισσότερες από 9.500 ώρες εκπαίδευσης σε θέματα όπως ηγεσία, τεχνικές δεξιότητες και ενσυνειδητότητα, με τις 5.400 ώρες να αφιερώνονται αποκλειστικά σε ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας. Η κουλτούρα μηδενικών ατυχημάτων ενισχύθηκε περαιτέρω μέσω πρακτικών προγραμμάτων και επιμορφωτικών δράσεων σε όλα τα επίπεδα της δραστηριότητας της επιχείρησης. Η εταιρεία προωθεί σταθερά την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ενισχύοντας τη διαθεσιμότητα προϊόντων με μηδενικό ή χαμηλό αλκοολικό δείκτη, και φροντίζει ώστε το 100% των συσκευασιών και των επικοινωνιών της να φέρουν ξεκάθαρα μηνύματα μέτρου και υπευθυνότητας. Παράλληλα, υλοποιεί πρωτοβουλίες κοινωνικής ένταξης, ισότητας και διαφορετικότητας, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η συμπερίληψη αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητάς της.
Ο Marcin Burdach, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημείωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποδεικνύουμε διαρκώς πως η βιωσιμότητα αποτελεί τον φάρο για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να ζυθοποιούμε – υπεύθυνα, συνεκτικά, με ορίζοντα το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, την περσινή χρονιά, συνεχίσαμε σταθερά την υλοποίηση της ESG στρατηγικής μας “Together Towards ZERO and Beyond”, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής SAIL’27 του Ομίλου Carlsberg. Οι πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα που αποτυπώνονται στην Έκθεση για το 2024, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική μας είναι ουσιαστικά ενσωματωμένη στην καθημερινή μας λειτουργία, με σημαντικές δράσεις και πρόοδο και στους τρεις ESG πυλώνες.»
Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση της στρατηγικής «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ κι ακόμη πιο μακριά» (Together Towards ZERO and Beyond), η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του διεθνούς ESG πλαισίου του Ομίλου Carlsberg. Με στόχους που εκτείνονται έως το 2030 και το 2040, η στρατηγική αυτή έχει ενσωματωθεί στον πυρήνα της καθημερινής λειτουργίας της εταιρείας, καθιστώντας την Ολυμπιακή Ζυθοποιία σημείο αναφοράς για τη βιώσιμη ανάπτυξη στον κλάδο της ζυθοποιίας στην Ελλάδα.
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Εδραιώνει τη στρατηγική "Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ και ακόμη πιο μακριά"
Στο πεδίο του Περιβάλλοντος, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στον περιορισμό του αποτυπώματός της σε όλη την αλυσίδα αξίας. Με στόχο την επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα σε όλη την αλυσίδα αξίας της έως το 2040, έχει ήδη μειώσει τις εκπομπές CO₂ κατά 19% μέσα στην τελευταία εξαετία. Το 2024, επενδύσεις σε ενεργειακές παρεμβάσεις στις μονάδες της σε Σίνδο και Ριτσώνα οδήγησαν σε εξοικονόμηση σχεδόν 1.000 MWh, ενώ ενέργειες όπως η χρήση πιο «πράσινων» μεταφορών και η αναβάθμιση ψυκτικού εξοπλισμού συνέβαλαν στον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας σε όλα τα σημεία της εφοδιαστικής αλυσίδας.Ενίσχυση στη βιώσιμη χρήση φυσικών πόρων
Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει τη βιώσιμη χρήση φυσικών πόρων. Την τελευταία εξαετία κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση νερού στην παραγωγή και πάλι κατά 19%, πραγματοποιώντας, επιπλέον, επενδύσεις που σε ετήσια βάση θα περιορίσουν περαιτέρω την κατανάλωση κατά περίπου 8.500 m3. Αντίστοιχα, με αλλαγές στις συσκευασίες των προϊόντων της ενισχύει τους τρόπους ανακύκλωσής τους, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνει και τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε αυτές.Στον πυλώνα της Κοινωνίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει συστηματικά στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμμετοχικού και σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος. Το 2024, οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν σε περισσότερες από 9.500 ώρες εκπαίδευσης σε θέματα όπως ηγεσία, τεχνικές δεξιότητες και ενσυνειδητότητα, με τις 5.400 ώρες να αφιερώνονται αποκλειστικά σε ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας. Η κουλτούρα μηδενικών ατυχημάτων ενισχύθηκε περαιτέρω μέσω πρακτικών προγραμμάτων και επιμορφωτικών δράσεων σε όλα τα επίπεδα της δραστηριότητας της επιχείρησης. Η εταιρεία προωθεί σταθερά την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ενισχύοντας τη διαθεσιμότητα προϊόντων με μηδενικό ή χαμηλό αλκοολικό δείκτη, και φροντίζει ώστε το 100% των συσκευασιών και των επικοινωνιών της να φέρουν ξεκάθαρα μηνύματα μέτρου και υπευθυνότητας. Παράλληλα, υλοποιεί πρωτοβουλίες κοινωνικής ένταξης, ισότητας και διαφορετικότητας, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η συμπερίληψη αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητάς της.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει να λειτουργεί με συνέπεια, διαφάνεια και υπευθυνότητα
Στον πυλώνα της Διακυβέρνησης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει να λειτουργεί με συνέπεια, διαφάνεια και υπευθυνότητα, εφαρμόζοντας τις αρχές του Κώδικα Δεοντολογίας και Συμπεριφοράς, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τα πρότυπα του Ομίλου Carlsberg. Το 2024, όλοι οι νέοι εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν στις αξίες του Κώδικα, ενώ πραγματοποιήθηκαν εξειδικευμένα σεμινάρια σε τομείς υψηλού ρίσκου, όπως η προστασία προσωπικών δεδομένων και η πρόληψη περιστατικών δωροδοκίας.Ο Marcin Burdach, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημείωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποδεικνύουμε διαρκώς πως η βιωσιμότητα αποτελεί τον φάρο για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να ζυθοποιούμε – υπεύθυνα, συνεκτικά, με ορίζοντα το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, την περσινή χρονιά, συνεχίσαμε σταθερά την υλοποίηση της ESG στρατηγικής μας “Together Towards ZERO and Beyond”, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής SAIL’27 του Ομίλου Carlsberg. Οι πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα που αποτυπώνονται στην Έκθεση για το 2024, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική μας είναι ουσιαστικά ενσωματωμένη στην καθημερινή μας λειτουργία, με σημαντικές δράσεις και πρόοδο και στους τρεις ESG πυλώνες.»