Δύο σημαντικά βραβεία στα φετινά Loyalty Awards απέσπασε το Bite Club, το επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας των everest, κατακτώντας το GOLD στην ενότητα Best in Food & Beverage και το BRONZE στην ενότητα Best in E-Commerce.

Συγκεκριμένα, οι βραβεύσεις αυτές προστίθενται σε μια μακρά σειρά διακρίσεων για το καθιερωμένο πλέον πρόγραμμα πιστότητας, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευση των everest να ενισχύουν διαρκώς τη σχέση τους με το καταναλωτικό κοινό. Επιπρόσθετα, αναδεικνύουν τη στρατηγική προσήλωση του brand στον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επιβράβευσης με πραγματική αξία για τον πελάτη.

Αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, προσωποποιημένες εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές του κλάδου, τα everest επενδύουν συστηματικά στην ανάπτυξη ισχυρών δεσμών με τους καταναλωτές τους. Έτσι, με αυτό τον τρόπο αποδεικνύουν έμπρακτα ότι προσεγγίζουν τα θέματα πιστότητας, όχι απλώς ως μια λειτουργική ανάγκη, αλλά ως πυρήνα της πελατοκεντρικής τους στρατηγικής.