Πώληση ηλεκτρικών συσκευών: Πόσους παίκτες αντέχει η ελληνική αγορά
Διαβάστε στο powergame.gr
Σε κρίσιμη καμπή ο κλάδος των ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα. Αναδιατάξεις, προκλήσεις και νέοι παίκτες με φόντο τα μειωμένα κέρδη

Τα τελευταία χρόνια τόσο το Πλαίσιο όσο και τα Public ξεκίνησαν τη δραστηριοποίησή τους στον τομέα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών. Στην πρώτη περίπτωση η αλυσίδα, με προϊόντα κυρίως στον χώρο της τεχνολογίας και των ειδών γραφείου πήρε την απόφαση πριν από μερικά χρόνια, ενώ και η δεύτερη έκανε το ίδιο, απορροφώντας τη Media Markt, η οποία εισήλθε στην Ελλάδα το 2005, με πρώτο κατάστημα στη Λεωφόρο Κηφισίας στο Μαρούσι.
Η Media Markt το 2006 άνοιξε νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Αγ. Ι. Ρέντη, ενώ στόχος της τότε μεγαλύτερης αλυσίδας ηλεκτρικών στην Ευρώπη ήταν ο αριθμός να φθάσει τα 20 καταστήματα. Ο γερμανικός όμιλος Metro, ιδιοκτήτης και της αλυσίδας Saturn, που επίσης δραστηριοποιήθηκε στη χώρα μας το 2008, πίστευε ιδιαίτερα στην Ελλάδα, καθώς έβλεπε την αγορά των ηλεκτρικών να αυξάνεται θεαματικά χρόνο με τον χρόνο (το 2007 οι πωλήσεις ηλεκτρικών έφθασαν στο ποσό-ρεκόρ των 3,2 δισ. ευρώ). Η Saturn εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα το 2008, για να αποχωρήσει το 2011, εν μέσω οικονομικής κρίσης, μεταβιβάζοντας τα τρία καταστήματά της στη Media Markt (Καλλιθέα, Γέρακα, Σταυρούπολη), ενώ η δεύτερη έκανε συντήρηση δυνάμεων. Το μόνο που κρατούσε τους Γερμανούς ζεστούς στην Ελλάδα ήταν η κατάρρευση του ανταγωνισμού, με τις περισσότερες ελληνικές αλυσίδες (Κορασίδης, Ηλεκτρονική Αθηνών, Εικόνα – ‘Ηχος, ΣΕΗΟΣ, Συκάρης) να βγαίνουν εκτός αγοράς. Έχοντας εδραιωθεί, λοιπόν, στη δεύτερη θέση της αγοράς πίσω από την -βρετανικών συμφερόντων- Κωτσόβολος, θεωρούσαν ότι μετά την κρίση θα μπορούσαν (όπως άλλωστε συνέβη με την Κωτσόβολος) να βγουν πολλαπλά κερδισμένοι.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
Η Media Markt το 2006 άνοιξε νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Αγ. Ι. Ρέντη, ενώ στόχος της τότε μεγαλύτερης αλυσίδας ηλεκτρικών στην Ευρώπη ήταν ο αριθμός να φθάσει τα 20 καταστήματα. Ο γερμανικός όμιλος Metro, ιδιοκτήτης και της αλυσίδας Saturn, που επίσης δραστηριοποιήθηκε στη χώρα μας το 2008, πίστευε ιδιαίτερα στην Ελλάδα, καθώς έβλεπε την αγορά των ηλεκτρικών να αυξάνεται θεαματικά χρόνο με τον χρόνο (το 2007 οι πωλήσεις ηλεκτρικών έφθασαν στο ποσό-ρεκόρ των 3,2 δισ. ευρώ). Η Saturn εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα το 2008, για να αποχωρήσει το 2011, εν μέσω οικονομικής κρίσης, μεταβιβάζοντας τα τρία καταστήματά της στη Media Markt (Καλλιθέα, Γέρακα, Σταυρούπολη), ενώ η δεύτερη έκανε συντήρηση δυνάμεων. Το μόνο που κρατούσε τους Γερμανούς ζεστούς στην Ελλάδα ήταν η κατάρρευση του ανταγωνισμού, με τις περισσότερες ελληνικές αλυσίδες (Κορασίδης, Ηλεκτρονική Αθηνών, Εικόνα – ‘Ηχος, ΣΕΗΟΣ, Συκάρης) να βγαίνουν εκτός αγοράς. Έχοντας εδραιωθεί, λοιπόν, στη δεύτερη θέση της αγοράς πίσω από την -βρετανικών συμφερόντων- Κωτσόβολος, θεωρούσαν ότι μετά την κρίση θα μπορούσαν (όπως άλλωστε συνέβη με την Κωτσόβολος) να βγουν πολλαπλά κερδισμένοι.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr