Αύξηση κατεγράφη το πρώτο εξάμηνο του 2025 στην κυκλοφορία στους βασικούς αυτοκινητόδρομους της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο όμιλος,  η κίνηση των οχημάτων στους αυτοκινητόδρομους της Νέας και της Κεντρικής Οδού κατά το Α’ Εξάμηνο του 2025 παρουσίασε αύξηση κατά 7,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρονιάς. Μάλιστα, ο συνολικός αριθμός διελεύσεων ανήλθε σε 29,4 εκατ.

Διαβάστε: ΗΡΩΝ και NRG ενώνουν τις δυνάμεις τους - Δημιουργείται ο τρίτος πόλος στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

Στον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού, o μέσος ημερήσιος αριθμός διελεύσεων (ADT) ανήλθε σε 283.908, κάτι που σημαίνει ετήσια αύξηση 4,6% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τον συνολικό αριθμό διελεύσεων να διαμορφώνεται σε 51,4 εκατ.

Να τονιστεί ότι σύμφωνα με τη μελέτη «Εκτίμησης Κοινωνικού – Οικονομικού αποτυπώματος (SEIA) του Ομίλου για το έτος 2024» ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνεισέφερε 5,9 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ. Κατά την ίδια έρευνα, η συνολική συνεισφορά στο ΑΕΠ για το 2024 αντιστοιχεί στο 2,5% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας. Το ποσό των 5,9 δισ. ευρώ είναι, κατά μέσο όρο, περίπου 2,3 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τη διετία 2022-2023.

Επιπλέον, η συνολική επίδραση στα εθνικά δημόσια έσοδα ανήλθε σε 1,1 δισ. ευρώ, ποσό που ισοδυναμεί με το 1,5% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώρας για το έτος 2024, και είναι 2,8 φορές περισσότερο κατά μέσο όρο σε σύγκριση με τη διετία 2022-2023.

Η άμεση επίδραση του Ομίλου στο ΑΕΠ προσεγγίζει τα 4 δισ. ευρώ. Επίσης, η εκτεταμένη εφοδιαστική αλυσίδα του Ομίλου, η οποία περιλαμβάνει προμηθευτές, παρόχους υπηρεσιών και άλλους συνεργάτες, προσφέρει επιπλέον 1,3 δισ. ευρώ μέσω έμμεσων επιδράσεων. Η συνολική επαγόμενη επίδραση ανέρχεται σε 624 εκατ. ευρώ