Με τη νέα της καμπάνια επικοινωνίας, η Fraport Greece επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται, παρουσιάζοντάς τα όχι μόνο ως σημεία άφιξης, αλλά ως σύγχρονες πύλες αυθεντικής ελληνικής εμπειρίας. Η πρωτοβουλία αυτή θέτει στο επίκεντρο τον ταξιδιώτη και τη βιωματική του επαφή με την Ελλάδα, ήδη από την πρώτη στιγμή της άφιξής του.

Η καμπάνια ξετυλίγεται μέσα από την ιστορία του Mr. Andrews, ενός επισκέπτη που φτάνει σε ένα από τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Καθώς περιηγείται στους προορισμούς που εξυπηρετούνται από τα 14 αεροδρόμια, ανακαλύπτει εικόνες, γεύσεις, τοπία και πολιτιστικά στοιχεία που συνθέτουν την αυθεντική ταυτότητα της Ελλάδας – πάντα με τη συντροφιά ενός απρόσμενου συνοδοιπόρου.


Fraport Greece: Στόχος η ενίσχυση της παγκόσμιας εικόνας της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Valuecom, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής The Stripes, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Η δημιουργική ομάδα ανέπτυξε μια αφήγηση υψηλής αισθητικής, ευθυγραμμισμένη με τα διεθνή πρότυπα, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την παγκόσμια εικόνα της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Η νέα αυτή επικοινωνία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Fraport Greece για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και τη ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη συμβολή των αεροδρομίων στη διαμόρφωση της πρώτης εντύπωσης κάθε επισκέπτη, προτού ακόμη ξεκινήσει η περιήγησή του σε κάθε τόπο.

Ανακαλύψτε την νέα καμπάνια της Fraport Greece στον ακόλουθο σύνδεσμο.