Η στρατηγική της ΔΕΗ στον τομέα του retail βασίζεται σε τρεις κύριους άξονες: την εστίαση σε προϊόντα και πελάτες υψηλής προστιθέμενης αξίας, την αξιοποίηση συνεργειών από την εξαγορά της «Κωτσόβολος» και τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με υπηρεσίες που υπερβαίνουν τα όρια του παραδοσιακού ενεργειακού τομέα - χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη είσοδος στις υπηρεσίες ταχυτάτου Ίντερνετ για νοικοκυριά μέσω της ΔΕΗ Fiber.

Οι εν λόγω δραστηριότητες ανοίγουν νέες πηγές εσόδων και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του καθετοποιημένου μοντέλου λειτουργίας της Επιχείρηση, με τη ΔΕΗ να επιδιώκει να αξιοποιήσει την ηγετική της θέση στην αγορά. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΕΧΕ, το μερίδιο της ΔΕΗ στην αγορά ηλεκτρισμού ανήλθε σε 53,76% τον Ιούλιο (από 49,59% τον Ιούνιο), με το ποσοστό της στην χαμηλή τάση (στην οποία είναι συνδεδεμένα τα νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις) να προσεγγίζει το 65%.

Όπως προκύπτει από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων α’ εξαμήνου της ΔΕΗ, οι επιδόσεις της στη λιανική στηρίζονται από την ισχυρή της θέση, το λανσάρισμα νέων προϊόντων (όπως το ΔΕΗ Home Enter 2, σταθερό τιμολόγιο διετούς διάρκειας με «διζωνική» τιμολόγηση) και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Επιδίωξη της Επιχείρησης είναι επίσης να διατηρήσει τους υφιστάμενους καλούς της πελάτες και να προσθέσει νέους, επιστρατεύοντας μεταξύ άλλων και προγράμματα επιβράβευσης και ανταπόδοσης όπως το ΔΕΗmyRewards Coupons-.

Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.