Lidl Ελλάς: Νέα online παρακολούθηση αποθεμάτων Non-Food
Ψωνίζεις έξυπνα
Η Lidl Ελλάς λανσάρει το Non-Food Stock Availability, νέο εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες να ελέγχουν online σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα προϊόντων

Η Lidl Ελλάς φέρνει την τεχνολογία στην καθημερινότητα των καταναλωτών, παρουσιάζοντας τη νέα λειτουργία Non-Food Stock Availability. Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν την διαθεσιμότητα των Non-Food προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, μέσω της ιστοσελίδας lidl-hellas.gr. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε επίσκεψη στο κατάστημα γίνεται πιο αποτελεσματική και οργανωμένη.
Lidl Ελλάς:Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία
Η νέα λειτουργία χρησιμοποιεί σύστημα φωτεινών σηματοδοτών, για άμεση ενημέρωση των πελατών σχετικά με την κατάσταση των προϊόντων:
-Πράσινο: Το προϊόν είναι διαθέσιμο.
-Κίτρινο: Διαθέσιμο σε λίγα τεμάχια.
-Κόκκινο: Το προϊόν είναι εξαντλημένο.
Με ένα μόνο κλικ, ο χρήστης βλέπει την κατάσταση του προϊόντος και εξοικονομεί χρόνο, αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις στα καταστήματα.
Επιλογή καταστήματος Lidl για εξατομικευμένη διαθεσιμότητα
Για να λειτουργήσει η υπηρεσία σωστά, ο χρήστης πρέπει να επιλέξει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί στην ενότητα «Το κατάστημά μου». Έτσι, η διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται αυτόματα για το συγκεκριμένο κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν έχει επιλεγεί κατάστημα, η ιστοσελίδα καθοδηγεί τον χρήστη με την επιλογή «Έλεγχος διαθεσιμότητας».
Τι αφορά και τι αποκλείει η λειτουργία
Η υπηρεσία αφορά αποκλειστικά Non-Food προϊόντα και τις παραλλαγές τους (π.χ. χρώματα, μεγέθη) και δεν περιλαμβάνει τρόφιμα. Η διαθεσιμότητα εμφανίζεται μόνο για τρέχουσες εβδομαδιαίες προσφορές, και δεν είναι διαθέσιμη για προηγούμενες προσφορές. Οι πελάτες βλέπουν μόνο το χρωματικό δείκτη διαθεσιμότητας χωρίς τον ακριβή αριθμό αποθεμάτων. Για προϊόντα σε προσφορά, η ενημέρωση γίνεται καθημερινά μετά τις 12:00 μ.μ., ώστε να αποτυπώνεται η αυξημένη ζήτηση.
Οφέλη για τον καταναλωτή
Με το Non-Food Stock Availability, η Lidl Ελλάς εξασφαλίζει ότι οι αγορές γίνονται πιο έξυπνα και άμεσα, ενώ μειώνει τον χρόνο αναζήτησης και αναμονής στο κατάστημα. Η λειτουργία αναδεικνύει την εταιρεία ως ηγέτη στην καινοτομία και την ψηφιακή εμπειρία αγορών, προσφέροντας στους πελάτες ένα σύγχρονο εργαλείο που τους φέρνει πιο κοντά στην καθημερινή τους άνεση.
Η νέα online λειτουργία της Lidl Ελλάς αποτελεί πρωτοπορία στην ελληνική αγορά λιανικής, ενισχύοντας την ψηφιακή παρουσία της εταιρείας και διευκολύνοντας τους πελάτες να ενημερώνονται άμεσα για τη διαθεσιμότητα προϊόντων. Το εργαλείο αναβαθμίζει την εμπειρία αγορών και δίνει τη δυνατότητα αποτελεσματικού προγραμματισμού για κάθε επίσκεψη στο κατάστημα.