Volton: Gold Βραβείο στα UX | CX Awards 2025 για την κορυφαία "Omnichannel" εμπειρία πελάτη
Πάντα στο πλευρό του καταναλωτή
Η Volton κερδίζει Gold βραβείο στα UX | CX Awards 2025 στην κατηγορία Best CX in Omnichannel, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για καινοτόμες, ανθρωποκεντρικές λύσεις εξυπηρέτησης

Η Volton απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best CX in Omnichannel» κατά την τελετή απονομής των UX | CX Awards 2025, που διοργάνωσε η Boussias Communications. Η υποψηφιότητα της εταιρείας, με τίτλο: «Θέτοντας ως στρατηγική προτεραιότητα την υλοποίηση μιας Omnichannel εμπειρίας εξυπηρέτησης με επίκεντρο τον πελάτη», ξεχώρισε για την καινοτομία και τη συνέπεια στην υλοποίηση μιας ανθρωποκεντρικής στρατηγικής.Η διάκριση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της Volton να βρίσκεται στο πλευρό των καταναλωτών, προσφέροντας σύγχρονες, αξιόπιστες και εξατομικευμένες λύσεις εξυπηρέτησης, δημιουργώντας παράλληλα ουσιαστική αξία για τους πελάτες της.
Το εργαλείο myON, η ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης της Volton και της Orizon, επιτρέπει στους πελάτες να διαχειρίζονται τις υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου και κινητής τηλεφωνίας μέσα από ένα ενιαίο, εύχρηστο περιβάλλον. Η παροχή ενός πλήθους self-services οδηγεί σε άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, γεγονός που αποτυπώνεται σε σημαντική αύξηση των δεικτών εμπειρίας πελάτη και επιβεβαιώνει την στρατηγική μας.
Η Volton επενδύει σε προηγμένο omnichannel μοντέλο εξυπηρέτησης με Cloud και AI
Με όραμα την παροχή κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης, η Volton επενδύει σε ένα προηγμένο, omnichannel μοντέλο εξυπηρέτησης που αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες Cloud και Artificial Intelligence. Μέσα από τον συνδυασμό παραδοσιακών και digital καναλιών, εξασφαλίζεται ταχύτητα, αυτοματοποίηση και εξατομίκευση στην εξυπηρέτηση, παρέχοντας έτσι στους πελάτες ευκολία επικοινωνίας από το κανάλι που επιθυμούν στο χρόνο που επιθυμούν.Το εργαλείο myON, η ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης της Volton και της Orizon, επιτρέπει στους πελάτες να διαχειρίζονται τις υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου και κινητής τηλεφωνίας μέσα από ένα ενιαίο, εύχρηστο περιβάλλον. Η παροχή ενός πλήθους self-services οδηγεί σε άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, γεγονός που αποτυπώνεται σε σημαντική αύξηση των δεικτών εμπειρίας πελάτη και επιβεβαιώνει την στρατηγική μας.