Euroleague: Τα μεγάλα deals στη Μέση Ανατολή στη μετά-Turkish Airlines εποχή
Διαβάστε στο powergame.gr
Η Experience Abu Dhabi και η Etihad είναι οι νέοι μεγάλοι χορηγοί της Euroleague

H Euroleague Basketball από αυτή τη σεζόν μπαίνει ακόμα πιο δυνατά στην αγορά της Μέσης Ανατολής, μέσα από δύο σημαντικά εμπορικά deal, που ανακοίνωσε και φυσικά μέσα από την ένταξη στο πρωτάθλημά της Dubai BC. Οι ιθύνοντες της διοργανώτριας εκτιμούν πως η μετά-Turkish Airlines εποχή, θα είναι εξίσου εντυπωσιακή για τη Euroleague και μιλούν με ενθουσιασμό για τις νέες συμφωνίες.
Ειδικότερα, την Τετάρτη (24/9) η Euroleague ανακοίνωσε δύο σημαντικά deal που ενισχύουν τα έσοδά της, βάζουν το ευρωπαϊκό μπάσκετ σε νέες αγορές, και ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο το brand της. Η συμφωνία περιλαμβάνει την επέκταση της συνεργασίας με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi), αλλά και μια νέα συμφωνία με την Etihad Airways, τον εθνικό αερομεταφορέα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ).
Σύμφωνα με την τετραετή συμφωνία, η Experience Abu Dhabi, η επωνυμία με την οποία θα διαφημίζεται η DCT Abu Dhabi, και η Etihad Airways θα είναι οι κύριοι χορηγοί των διοργανώσεων της Euroleague και οι παρουσιαστές-χορηγοί του Final Four.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr