Η Marriott International ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά φιλοξενίας, ανακοινώνοντας τη δημιουργία δύο νέων πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων στη Ρόδο, σε συνεργασία με τον Όμιλο Atlantica Hotels & Resorts. Τα νέα resorts, Aphi Aura, Rhodes - Autograph Collection και Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes, αναμένεται να ανοίξουν τις πύλες τους την άνοιξη του 2026, εντάσσοντας τη Ρόδο στον παγκόσμιο χάρτη της υψηλού επιπέδου φιλοξενίας. Η επένδυση αυτή ενδυναμώνει το χαρτοφυλάκιο της Marriott στην Ελλάδα και επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, ειδικά στον τομέα των πολυτελών ταξιδιωτικών εμπειριών.

Με την ολοκλήρωση των δύο νέων μονάδων, η Marriott θα αριθμεί 47 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εκ των οποίων 11 φέρουν το σήμα Luxury Collection και εννέα το Autograph Collection. Η Ρόδος, με την έντονη τουριστική ανάπτυξη και τη στρατηγική της θέση στη Μεσόγειο, ενισχύει έτσι περαιτέρω τον ρόλο της ως προορισμού υψηλών προδιαγραφών.


Τα νέα resorts στη Ρόδο

Το Aphi Aura, Rhodes - Autograph Collection θα λειτουργήσει από την 1η Απριλίου 2026, με 204 δωμάτια. Βρίσκεται στα Κολύμπια, μόλις 20 λεπτά από την πόλη της Ρόδου.

Λίγο νωρίτερα, τον Μάρτιο του 2026, θα ανοίξει το Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes, εμπνευσμένο από την παράδοση της λιθοτεχνίας και την εγγύτητά του με την Ακρόπολη της Λίνδου. Με 197 δωμάτια και σουίτες, το ξενοδοχείο συνδυάζει τη φυσική πέτρα με λινά υφάσματα και γήινες αποχρώσεις.


Η συνεργασία Marriott - Atlantica

Η συνεργασία των δύο ομίλων εντάσσεται στη στρατηγική ανάπτυξης της Marriott στην Ανατολική Μεσόγειο και τη φιλοσοφία διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος της Atlantica. Ο Όμιλος Atlantica Hotels & Resorts, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα και την Κύπρο, διαθέτει 50 ξενοδοχεία και διατηρεί στρατηγική συνεργασία με την TUI, μέσω της κοινής εταιρείας Ατλάντικα Ελλάς Α.Ε.

Η συνεργασία αυτή δεν περιορίζεται μόνο στη διαχείριση, αλλά επεκτείνεται σε επενδύσεις, ανάπτυξη νέων brands και επανατοποθέτηση των υφισταμένων, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας των μονάδων.


Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.