Καθώς το σύνολο των ελληνικών σούπερ μάρκετ καταγράφει ανοδική πορεία και φέτος, με τις πωλήσεις στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά να αυξάνονται κατά 5,1% από τις αρχές του 2025 έως τις 12 Οκτωβρίου, ο Σκλαβενίτης συνεχίζει να ξεχωρίζει. Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, η αλυσίδα κινείται ανοδικά με ποσοστό αύξησης που υπερβαίνει τον μέσο όρο της αγοράς.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της χώρας, συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο, το οποίο εκτιμάται κοντά στο 40% του συνόλου της αγοράς σούπερ μάρκετ της χώρας, αποσπώντας ταυτόχρονα μερίδιο από τους ανταγωνιστές του. Το γεγονός αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ο όμιλος Σκλαβενίτη θα κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα πωλήσεων στο τέλος του 2025, από τα 5,56 δισ. ευρώ που ήταν το 2024 κινούμενος με +7,8% σε σύγκριση με το 2023, όταν ήταν 5,15 δισ. ευρώ.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια η αγορά αναμένεται να συγκεντρωθεί περαιτέρω, στα χέρια λιγότερων και ταυτόχρονα μεγαλύτερων παικτών στην ελληνική αγορά και ενώ εκτός του Σκλαβενίτη και η Lidl, συνεχίζει να κερδίζει περαιτέρω, αυξάνοντας το τζίρο και τα μερίδιά της στη χώρα μας.

Όπως σας έχει ενημερώσει σχετικά το Powergame και μέσα από τη στήλη «Game Over», ο όμιλος Σκλαβενίτη εξετάζει και την επέκτασή του εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Πολωνία, έχοντας προσλάβει ένα στέλεχος με ισχυρό βιογραφικό και πολυεθνική εμπειρία, τον Νίκο Τσακαλάκη με καθήκοντα managing director global operations, θέση που δημιουργήθηκε ειδικά για να υποστηρίξει το άνοιγμα του ομίλου εκτός ελληνικών συνόρων. Καθοριστικό στοιχείο της διαδρομής του, η παρουσία του ως γενικός διευθυντής της Reckitt στη Βαρσοβία, όπου απέκτησε σε βάθος γνώση της πολωνικής αγοράς – της ίδιας αγοράς που, σύμφωνα με τα όσα ακούγονται στην εγχώρια αγορά, βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδίου εξάπλωσης του Σκλαβενίτη.

Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.