Aισθητή την παρουσία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν κάνει το τελευταίο χρονικό διάστημα στην Ελλάδα διεθνείς πλατφόρμες ένδυσης και υπόδησης κερδίζοντας σημαντικό μέρος της πίτας, όπως ανέφερε στο powergame.gr υψηλόβαθμο στέλεχος λιανεμπορικού ομίλου με δραστηριότητα στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, αυτή τη στιγμή η διείσδυση γνωστών eshops, όπως τα Modivo, Answear, AboutYou, Zalando, ePapoutsia, Trendyol, εκτιμάται ότι τους αποφέρει στην Ελλάδα ετήσιο τζίρο περί τα 200 εκατ. ευρώ. Θυμίζουμε εδώ ότι το 2024, βάσει στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, η συνολική καταναλωτική δαπάνη στη χώρα μας ήταν 162,5 δισεκατομμύρια ευρώ, από τα οποία ποσοστό που εκτιμάται στο 4%, ήτοι 6,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ήταν τα χρήματα που διατέθηκαν για ένδυση και υπόδηση και κατ’ επέκταση το 15% ήταν οι δαπάνες για τα συγκεκριμένα είδη μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, ήτοι περί τα 975 εκατομμύρια ευρώ.

Η παρουσία διεθνών παικτών στην ελληνική αγορά έχει αρχίσει να αναδιαμορφώνει τα μερίδια και τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Οι μεγάλες πλατφόρμες διαθέτουν ευρύ χαρτοφυλάκιο επώνυμων brands, εξελιγμένες τεχνολογικές υποδομές, αλλά και επιθετικές πολιτικές τιμών και επιστροφών, που τους δίνουν προβάδισμα απέναντι σε πολλές ελληνικές επιχειρήσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr