Coca Cola HBC: Επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα - Κόμβος καινοτομίας για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου
"Επιταχυντής ανάπτυξης" η νέα επένδυση
Στην Ελλάδα, η έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων ξεκίνησε το 1983, με πρώτη μεγάλη καινοτομία τη δημιουργία του χυμού Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον
Σε επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D Centre) στην Ελλάδα προχώρησε ο Όμιλος Coca-Cola HBC, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία. Πρόκειται για επένδυση που όχι μόνο εξυπηρετεί την ανάπτυξη προϊόντων που διατίθενται σε έξι αγορές αλλά και ενισχύει τον ρόλο του Coca-Cola HBC R&D Centre ως κόμβο καινοτομίας για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. «Η νέα επένδυση αποτελεί για εμάς έναν επιταχυντή ανάπτυξης», σημειώνει ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου.
Επένδυση Coca Cola HBC σε Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα
Χυμοί, νερό, σνακ, γάλα είναι μερικές από τις κατηγορίες για τις οποίες το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης του Ομίλου Coca-Cola HBC υποστηρίζει την έρευνα και ανάπτυξη για τα εμπορικά σήματα Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης, Next, τα οποία κυκλοφορούν σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία, και Αλβανία. Ειδικά για την Ελλάδα, έχει συμβάλει ήδη στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εμβληματικών brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον, και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα σήματα Amita, Amita Motion, Frulite, Avra, Tsakiris Chips.
Η επένδυση περιλαμβάνει την εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού και νέων σύγχρονων υποδομών, που επιτρέπουν την εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC.
Όμιλος Coca cola: Διευρυμένα 24/7 χαρτοφυλάκια
O Svetoslav Atanasov, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Η πρόσφατη επένδυση στην Ελλάδα αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης του Ομίλου στη χώρα μας. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτουμε ένα από τα πιο διευρυμένα 24/7 χαρτοφυλάκια του Ομίλου που περιλαμβάνουν προϊόντα για κάθε στιγμή κατανάλωσης. Η νέα επένδυση αποτελεί για εμάς έναν επιταχυντή ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες, προς όφελος των πελατών μας».
Ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Owned Brands Director του Ομίλου Coca-Cola HBC δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες περαιτέρω εξέλιξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης. Η βαθιά τεχνογνωσία της τοπικής ομάδας υπήρξε καθοριστική στη διαμόρφωση πολλών προϊόντων του χαρτοφυλακίου μας, ενισχύοντας την παρουσία τους σε διεθνές επίπεδο και προσθέτοντας αξία στη δραστηριότητά μας».
Ο Mukesh Ghai, Επικεφαλής SC Portfolio Management και R&D του Ομίλου Coca-Cola HBC, δήλωσε: «H προϊοντική καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της 24/7 στρατηγικής μας και αποτελεί βασικό μοχλό για την ανάπτυξή μας σε πολλές κατηγορίες. Η επένδυση στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα αντανακλά τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να καινοτομούμε για να εξυπηρετούμε καλύτερα τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Είμαστε βέβαιοι ότι η έμπειρη ομάδα μας στην Ελλάδα θα συνεχίσει να δημιουργεί καινοτόμες ιδέες, που μετατρέπονται σε ποιοτικά προϊόντα με παγκόσμιο αντίκτυπο».
Coca-Cola Τρία Έψιλον: Η πρώτη μεγάλη καινοτομία στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, η έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων ξεκίνησε το 1983, με πρώτη μεγάλη καινοτομία τη δημιουργία του χυμού Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, του πρώτου συσκευασμένου χυμού που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά. Από το 2016, η δραστηριότητα της έρευνας και ανάπτυξης επεκτάθηκε καλύπτοντας τα προϊόντα του Ομίλου Coca-Cola HBC, ενισχύοντας το αποτύπωμα του Ομίλου στη χώρα και συμβάλλοντας καθοριστικά στη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου, με καινοτόμες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών σε κάθε στιγμή της ημέρας.
En