Πέρασαν πέντε χρόνια από τότε, που  η Pfizer αποφάσισε να βάλει τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του επενδυτικού της ενδιαφέροντος, εγκαθιστώντας στην πόλη ένα Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (Centre of Digital Innovation -CDI), με στόχο να απασχολήσει 200 άτομα.

Μετά από πέντε χρόνια, το CDI όχι μόνο μετρά 1.180 άτομα υψηλής εξειδίκευσης, αλλά αναβαθμίζεται στο βασικό ψηφιακό κέντρο (digital primary hub) της αμερικανικής πολυεθνικής, παγκοσμίως,
«τρέχοντας» 250 καινοτόμα projects για την ανακάλυψη νέων φαρμάκων και καινοτόμων εφαρμογών από τη Θεσσαλονίκη, έχοντας σχέδια για νέες προσλήψεις, περαιτέρω κτιριακή επέκταση και επέκταση των δραστηριοτήτων του.

Ο νέος επικεφαλής του Κέντρου, Γιάννης Πανδής υπογράμμισε χθες: «Κερδίσαμε το ‘στοίχημα’ της Θεσσαλονίκης. Το CDI μπαίνει πλέον σε στάδιο ωρίμανσης και ‘γράφει’ νέα κεφάλαια ψηφιακής καινοτομίας, που λειτουργούν ως οδηγός για τη μητρική βιο-φαρμακοβιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο». Όπως εξήγησε ο κ. Πανδής, το CDI κάνει σήμερα scale up, βάζοντας την πόλη στον παγκόσμιο χάρτη καινοτομίας, αλλά και στα ραντάρ των επενδυτών.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr