Σε τροχιά διαρκούς αναπτυξιακής πορείας στην Ελλάδα φαίνεται πως βρίσκεται η Hilton, καθώς αναμένεται να εισάγει δύο νέα brands υψηλής αναγνωρισιμότητας στη χώρα μας.

Αναλυτικότερα, τα δύο νέα brands έρχονται σε Αθήνα και Σαντορίνη, μέσα από συνεργασίες με Έλληνες και Ισραηλινούς επενδυτές, ενώ η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε ιδιοκτήτες με ισχυρή τοπική παρουσία, αλλά και διάθεση για ανάπτυξη.

 

Hilton: Ποιο είναι το πιο πρόσφατο βήμα της στην Αθήνα

Το Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton, αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα της Hilton στην πρωτεύουσα. Ανήκει στην ισραηλινή Aluma Group, η οποία ενέταξε το ακίνητο σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα lifestyle-oriented soft brands της Hilton. Είχε προηγηθεί το άνοιγμα του Adia Hotel Athens – Curio Collection by Hilton στην οδό Λυκούργου.

Η επιλογή της Αθήνας, σε μια περίοδο αυξημένης διεθνούς ζήτησης και έντονης επενδυτικής κινητικότητας στο κέντρο, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη του ομίλου στην ελληνική αγορά αλλά και την προσέλκυση ξένων επενδυτών που επιδιώκουν διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου μέσω γνωστών ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr