Η νέα εποχή της Bodytalk παρουσιάστηκε από τον Όμιλο Intrafashion μέσα από μια βραδιά που στόχο είχε να ανοίξει συζήτηση για τη σχέση μας με το σώμα και τον τρόπο που το ακούμε. Η εκδήλωση ξεκίνησε με το ερώτημα «Όταν το σώμα σου μιλάει… το ακούς;», θέτοντας τον τόνο για μια εμπειρία που συνδύασε επιχειρηματικό όραμα και προσωπικές αφηγήσεις ανθρώπων που βρέθηκαν στο κοινό.

Στελέχη της αγοράς, συνεργάτες, decision makers και εκπρόσωποι του Τύπου παρακολούθησαν μια παρουσίαση που σηματοδότησε όχι απλώς μια αλλαγή πορείας, αλλά την έναρξη ενός νέου επιχειρηματικού κεφαλαίου για τον όμιλο.

Το νέο στρατηγικό μοντέλο της Bodytalk και του Ομίλου Intrafashion

Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής, ανέλυσε το σύγχρονο fashion ecosystem που χτίζει ο όμιλος με άξονες τα brands Pink Woman, Bodytalk και Mira Mira. Η προσέγγιση συνδέει τρία διαφορετικά σήματα σε ένα ενιαίο πλαίσιο με την ίδια φιλοσοφία και κοινή αναπτυξιακή στρατηγική.

Ο ίδιος τόνισε την ενίσχυση του δικτύου της Pink Woman, το οποίο ήδη επεκτείνεται στην Ιταλία με 16 νέα monobrand καταστήματα σε έξι μήνες, με στόχο να ξεπεράσει τα 20. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην εξαγορά του 100% της Bodytalk και στην επιλογή ενός νέου μοντέλου ανάπτυξης μέσω συνεργασιών με key retailers και χονδρική και όχι μέσω monobrand λιανικής.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η Bodytalk μετά τις ζημίες των 2,2 εκατ. ευρώ το 2024 στοχεύει να κλείσει το 2025 ισοσταθμισμένα και το 2026 να επιστρέψει σε θετικό μονοψήφιο ποσοστό κερδοφορίας. Το brand Mira Mira συνεχίζει να ενισχύει το οικοσύστημα στα αξεσουάρ, με 12 καταστήματα πανελλαδικώς.

bodi2_1_
body1_1_

Ο όμιλος προβλέπει για το 2025 κύκλο εργασιών 55 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 6,5–7 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η Pink Woman ενισχύει το διεθνές της αποτύπωμα, ενώ η Bodytalk προχωρά στην επανεκκίνηση του μοντέλου της με στόχο την επιστροφή σε κερδοφορία το 2026.

Ο Δημήτρης Ματεμτζής τόνισε: «Ο σχεδιασμός μας είναι να δημιουργηθεί ένα ελληνικό fashion cluster, με πλήρη ιδιοκτησία των brands, καθετοποιημένη δομή και ανάπτυξη που δεν βασίζεται στις αντιπροσωπείες αλλά σε σήματα με δική τους ταυτότητα. Στόχος είναι η οικοδόμηση μιας πλατφόρμας που θα μπορεί να ανταγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο.»

Σε ό,τι αφορά την επανατοποθέτηση της Bodytalk στην ελληνική αγορά σημείωσε: «Τη Bodytalk θέλουμε να την επαναπροσδιορίσουμε με συλλογές που σέβονται το σώμα, με σωστή διανομή, με στρατηγικές συνεργασίες. Αυτό δεν είναι relaunch, είναι ολική επανεκκίνηση.»

body4_1_
body3_1_

 

Οι ιστορίες που ανέδειξαν τη νέα φιλοσοφία της Bodytalk

Το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης στράφηκε στη σχέση με τον εαυτό και το σώμα μας. Πέντε γυναίκες, η Κατερίνα Γκαγκάκη, η Χριστίνα Δημητρέλου, η Νόνη Δούνια, η Νίκη Κάρτσωνα και η Γεωργία Παράσχου, μοιράστηκαν στιγμές όπου το σώμα λειτούργησε ως σημείο καμπής, στιγμές που τις οδήγησαν σε αλλαγή, επαναπροσδιορισμό ή ενδυνάμωση.

Οι προσωπικές μαρτυρίες ανέδειξαν τη σημασία της συνειδητής φροντίδας, της ανάγκης να αναγνωρίζουμε τα όριά μας και της επιλογής να δίνουμε χώρο και χρόνο στον εαυτό μας. Το κεντρικό μήνυμα της βραδιάς, «Stories that move us», συνδέθηκε με τη φιλοσοφία της νέας Bodytalk, που προτρέπει σε μια στάση ζωής βασισμένη στην κίνηση, την ευθυγράμμιση και τον σεβασμό προς το σώμα.