Περίοδο «κόπωσης» φαίνεται πως διανύει η Nike, τόσο διεθνώς, όσο και εντός της ελληνικής αγοράς. Ειδικότερα, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης -η οποία στηρίχθηκε εν πολλοίς στα lifestyle παπούτσια, με αιχμή τα Air Jordan και τις retro σειρές- φαίνεται πως η τελευταία διετία συνοδεύεται από σημάδια κόπωσης.

Nike: Οι συνέπειες της "κόπωσης"

Και αυτό έχει συνέπειες σε όλη την αλυσίδα. Aπό τους ομίλους λιανικής μέχρι τη στρατηγική παρουσίας της μάρκας στις επιμέρους αγορές. Ενδεικτική του συγκεκριμένου γεγονότος ήταν και η πτώση του τζίρου της Nike σε παγκόσμια βάση κατά 10% στη χρήση του 2025 που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, με αποτέλεσμα τα έσοδα από 51,36 δισεκατομμύρια δολάρια να μειωθούν στα 46,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Ακόμα πιο έντονη ήταν η μείωση των εσόδων προ φόρων, από 6,7 δισεκατομμύρια ευρώ στη χρήση του 2024 στα 3,88 δισεκατομμύρια ευρώ στη χρήση του 2025 (-42%).

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr