Mohito: Ποια είναι η εταιρεία γυναικείων ρούχων που έρχεται στην Ελλάδα;
Διαβάστε στο powergame.gr
Προετοιμάζεται το έδαφος για το "ντεμπούτο" της Mohito στην ελληνική αγορά, την ώρα που η Sinsay εξελίσσεται σε έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες στον κλάδο των ειδών ένδυσης
Μια νέα εταιρεία ρούχων αναμένεται σύντομα να κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, την ώρα που ο πολωνικός πολυεθνικός όμιλος μόδας, LPP, «φορτσάρει» στην ελληνική αγορά ένδυσης κι ενώ η Sinsay εξελίσσεται σε έναν από τους πιο επιθετικούς παίκτες στον τομέα της λιανικής ειδών ένδυσης που πληρούν τη σχέση ποιότητας – τιμής.
Sinsay: Στόχος να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα στην Ελλάδα
Αναλυτικότερα, το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί πλέον 51 καταστήματα πανελλαδικά, μετά και το πρόσφατο άνοιγμα στον Πύργο, επιβεβαιώνοντας ότι η ανάπτυξη αποτελεί μέρος ενός σαφούς σχεδίου επέκτασης. Ο στόχος του ομίλου είναι ξεκάθαρος: μέσα στην επόμενη τριετία η Sinsay να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα στην Ελλάδα, κεφαλαιοποιώντας τη στροφή των καταναλωτών προς την προσιτή μόδα. Σε μια αγορά όπου το λεγόμενο «middle» δείχνει να πιέζεται, η ζήτηση φαίνεται να πολώνεται ανάμεσα στο high-end και στο value for money, με τη δεύτερη κατηγορία να κερδίζει διαρκώς έδαφος, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
En