Μια νέα εταιρεία ρούχων αναμένεται σύντομα να κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, την ώρα που ο πολωνικός πολυεθνικός όμιλος μόδας, LPP, «φορτσάρει» στην ελληνική αγορά ένδυσης κι ενώ η Sinsay  εξελίσσεται σε έναν από τους πιο επιθετικούς παίκτες στον τομέα της λιανικής ειδών ένδυσης που πληρούν τη σχέση ποιότητας – τιμής.

Sinsay: Στόχος να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα στην Ελλάδα

Αναλυτικότερα, το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί πλέον 51 καταστήματα πανελλαδικά, μετά και το πρόσφατο άνοιγμα στον Πύργο, επιβεβαιώνοντας ότι η ανάπτυξη αποτελεί μέρος ενός σαφούς σχεδίου επέκτασης. Ο στόχος του ομίλου είναι ξεκάθαρος: μέσα στην επόμενη τριετία η Sinsay να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα στην Ελλάδα, κεφαλαιοποιώντας τη στροφή των καταναλωτών προς την προσιτή μόδα. Σε μια αγορά όπου το λεγόμενο «middle» δείχνει να πιέζεται, η ζήτηση φαίνεται να πολώνεται ανάμεσα στο high-end και στο value for money, με τη δεύτερη κατηγορία να κερδίζει διαρκώς έδαφος, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr