Στα 15,15 δισεκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκε η ετήσια καταναλωτική δαπάνη στα σούπερ μάρκετ το 2024, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος.

Ειδικότερα, στο δείγμα των 20 μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στη χώρα, η πλειονότητα των επιχειρήσεων κατέγραψε αύξηση των πωλήσεών της, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις σημειώθηκε και βελτίωση των μεικτών κερδών. Τα αποτελέσματα αυτά καταγράφονται παρά το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και τις συνεχιζόμενες πιέσεις στα περιθώρια κέρδους.

Στην αναφορά δεν περιλαμβάνεται η Lidl Ελλάς, η οποία λόγω της εταιρικής της μορφής ως ομόρρυθμη εταιρεία δεν δημοσιεύει οικονομικά αποτελέσματα. Ο τζίρος της συγκεκριμένης αλυσίδας εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα, η αποτύπωση για τον Σκλαβενίτη αφορά αποκλειστικά στην ελληνική αγορά και την εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, δεδομένου ότι οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου, συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου, ανήλθε στα 5,56 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Την ίδια στιγμή και φέτος οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά και -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ- το ποσοστό ανάπτυξης για τα σούπερ μάρκετ από τις αρχές του έτους έως και τις 23 Νοεμβρίου του 2025, ήταν 7,3%, με πωλήσεις 14,56 δισεκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr.