Δείξε μου το ψυγείο σου να σου πω τι ψηφίζεις: Οι «New York Times» βρήκαν τρόπο να εντοπίσουν τους ψηφοφόρους του Τραμπ και του Μπάιντεν
Εναν πρωτότυπο τρόπο βρήκαν οι συντάκτες των «New York Times» για να εντοπίσουν τους ψηφοφόρους του Τραμπ και του Μπάιντεν με βάση το περιεχόμενο του ψυγείου τους - Ελαβαν 22 εκατομμύρια απαντήσεις από αναγνώστες της εφημερίδας - Οι εικόνες εκτός από κάποια προϊόντα που είναι πιο ενδεικτικά της ψήφου καταγράφουν και την οικονομική κρίση λόγω πανδημίας
Eνα καπέλο που γράφει «Να κάνουμε την Αμερική και πάλι μεγάλη»; Εύκολο. Ψηφοφόρος του Τραμπ. Μια τσάντα με τα πρόσωπα του Μπάιντεν και της Χάρις. Επίσης εύκολο. Ψηφοφόρος των Δημοκρατικών. Ομως τι γίνεται με τον καφέ; Ή με τα αβγά;
Οι συντάκτες της εφημερίδας «New York Times» αναρωτήθηκαν εάν είναι εφικτό να εντοπιστούν οι ψηφοφόροι του Τραμπ και του Μπάιντεν βάσει του περιεχομένου του ψυγείου τους, για να διαπιστώσουν εάν οι ψηφοφόροι διαφορετικών κομμάτων μοιράζονται και άλλες κοινές συνήθειες. Ετσι, σε συνεργασία με τη διαδικτυακή πλατφόρμα ερευνών Lucid, ρώτησαν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αμερικανών πολιτών τι σκοπεύουν να ψηφίσουν και τους ζήτησαν να φωτογραφίσουν το περιεχόμενο του ψυγείου τους. Εκατοντάδες ανταποκρίθηκαν. Και εκατομμύρια αναγνώστες της διαδικτυακής έκδοσης της εφημερίδας είδαν μια σειρά φωτογραφιών από το εσωτερικό των ψυγείων και προσπάθησαν να μαντέψουν εάν οι ιδιοκτήτες τους ψηφίζουν Τραμπ ή Μπάιντεν. Περισσότερες από 22 εκατομμύρια απαντήσεις δόθηκαν, με το 52% αυτών να είναι σωστές. Κάτι που δείχνει πως συνολικά δεν είναι εύκολο να συνδεθούν οι διατροφικές συνήθειες με την ψήφο - οι πιθανότητες είναι μισές-μισές, όπως εάν ρίξουμε ένα κέρμα για να αποφασίσουμε.
H διάλυση της μεσαίας τάξης, την οποία επισπεύδει η οικονομική κρίση λόγω πανδημίας, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, καταγράφεται σε αυτές τις εικόνες. Οι ειδικοί διαπιστώνουν πως οι φθηνές μάρκες προϊόντων είναι εκείνες που καταγράφονται απ' άκρη σε άκρη στα νοικοκυριά. Οι πιο «καλές» (και άρα πιο ακριβές) μάρκες που εμφανίζονταν σποραδικά στα περισσότερα ψυγεία έχουν χαθεί, γεγονός που δείχνει ότι πολλά νοικοκυριά αναγκάζονται να τα βγάλουν πέρα με δυσκολία.
Υπάρχουν άραγε κάποια συγκεκριμένα προϊόντα που είναι πιο ενδεικτικά της ψήφου; Οι ερευνητές θεωρούν πως δεν υπάρχουν τρόφιμα αλλά μάρκες, που συχνά συνδέονται με την πρόθεση ψήφου. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε τον περασμένο μήνα, από την εταιρεία MRI-Simmons, για παράδειγμα, οι ψηφοφόροι του Μπάιντεν φαίνεται να έχουν προτίμηση σε συγκεκριμένες μάρκες μουστάρδας (Grey Poupon) ή χυμού πορτοκαλιού (Minut Maid), ενώ οι υποστηρικτές του Τραμπ προτιμούν σάλτσα σαλάτας Ken και καυτερή σάλτσα Pace.
ΑΔΕΙΑ ΨΥΓΕΙΑ. Και ενώ πολλοί είδαν το κουίζ αυτό ως ένα ευχάριστο διάλειμμα για να περάσουν την ώρα τους, οι συντάκτες σημειώνουν πως εμφανίστηκαν αρκετές φωτογραφίες με άδεια ράφια ψυγείων - ίσα καταμερισμένα μεταξύ των ψηφοφόρων των διεκδικητών της αμερικανικής προεδρίας. Ποσοστό περίπου 12% των συμμετεχόντων απάντησε ότι η οικογένειά τους δεν μπόρεσε να αγοράσει όλα τα τρόφιμα που χρειαζόταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες - κάτι που αντιστοιχεί με τον μέσο όρο σε όλη την χώρα, όπως έδειξε έρευνα τον Σεπτέμβριο.
Και αυτό ίσως είναι το πιο ανησυχητικό από αυτή τη μελέτη. Πλέον είναι δεκάδες εκατομμύρια οι Αμερικανοί που αναγκάζονται να στραφούν στις τράπεζες τροφίμων της κοινότητάς τους ή στα συσσίτια, καθώς η πανδημία δεν λέει να τελειώσει. Σχεδόν το 10% των ενήλικων Αμερικανών, περίπου 22,3 εκατομμύρια, ανέφεραν ότι μέσα στην εβδομάδα αρκετές φορές δεν έχουν κάτι να φάνε, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα του αμερικανικού Γραφείου Στατιστικής. Ο αριθμός αυτός στις αρχές Μαρτίου ήταν 18 εκατομμύρια, δηλαδή μέσα σε λίγους μήνες προστέθηκαν περισσότεροι από 4 εκατομμύρια Αμερικανοί στις τάξεις των απόρων.
Η οργάνωση Feeding America, ένα πανεθνικό δίκτυο με περισσότερες από 200 τράπεζες τροφίμων, προβλέπει ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες οι πολίτες δεν θα μπορούν να καλύψουν 6 με 8 δισεκατομμύρια γεύματα, μια πρόβλεψη που θα χειροτερεύσει καθώς τα ομοσπονδιακά προγράμματα βοήθειας σίτισης λήγουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μήνες και οι Ρεπουμπλικανοί δεν δείχνουν διάθεση να τα ανανεώσουν. Η ανάλυση της οργάνωσης προβλέπει ότι οι συνολικές ανάγκες για δωρεές τροφίμων τον επόμενο χρόνο θα ξεπεράσουν τα 7 εκατομμύρια τόνους, δηλαδή ποσότητες τριπλάσιες από τις περσινές.
«Δεν έχουμε δει ποτέ συνθήκες τόσο ακραίες και περίπλοκες όσο οι σημερινές» σχολιάζει η Σέρι Τάσλερ, διευθύντρια της τράπεζας τροφίμων Hunger Task Force. Προσθέτει ότι η πανδημία έχει δυσκολέψει τη διανομή των τροφίμων, ιδιαίτερα καθώς πολλοί άποροι δεν έχουν μέσα μεταφοράς ή ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές. Τονίζει ότι μόνο οι τράπεζες τροφίμων δεν αρκούν για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.
Πηγή: Τα Νέα
Οι συντάκτες της εφημερίδας «New York Times» αναρωτήθηκαν εάν είναι εφικτό να εντοπιστούν οι ψηφοφόροι του Τραμπ και του Μπάιντεν βάσει του περιεχομένου του ψυγείου τους, για να διαπιστώσουν εάν οι ψηφοφόροι διαφορετικών κομμάτων μοιράζονται και άλλες κοινές συνήθειες. Ετσι, σε συνεργασία με τη διαδικτυακή πλατφόρμα ερευνών Lucid, ρώτησαν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αμερικανών πολιτών τι σκοπεύουν να ψηφίσουν και τους ζήτησαν να φωτογραφίσουν το περιεχόμενο του ψυγείου τους. Εκατοντάδες ανταποκρίθηκαν. Και εκατομμύρια αναγνώστες της διαδικτυακής έκδοσης της εφημερίδας είδαν μια σειρά φωτογραφιών από το εσωτερικό των ψυγείων και προσπάθησαν να μαντέψουν εάν οι ιδιοκτήτες τους ψηφίζουν Τραμπ ή Μπάιντεν. Περισσότερες από 22 εκατομμύρια απαντήσεις δόθηκαν, με το 52% αυτών να είναι σωστές. Κάτι που δείχνει πως συνολικά δεν είναι εύκολο να συνδεθούν οι διατροφικές συνήθειες με την ψήφο - οι πιθανότητες είναι μισές-μισές, όπως εάν ρίξουμε ένα κέρμα για να αποφασίσουμε.
H διάλυση της μεσαίας τάξης, την οποία επισπεύδει η οικονομική κρίση λόγω πανδημίας, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, καταγράφεται σε αυτές τις εικόνες. Οι ειδικοί διαπιστώνουν πως οι φθηνές μάρκες προϊόντων είναι εκείνες που καταγράφονται απ' άκρη σε άκρη στα νοικοκυριά. Οι πιο «καλές» (και άρα πιο ακριβές) μάρκες που εμφανίζονταν σποραδικά στα περισσότερα ψυγεία έχουν χαθεί, γεγονός που δείχνει ότι πολλά νοικοκυριά αναγκάζονται να τα βγάλουν πέρα με δυσκολία.
Υπάρχουν άραγε κάποια συγκεκριμένα προϊόντα που είναι πιο ενδεικτικά της ψήφου; Οι ερευνητές θεωρούν πως δεν υπάρχουν τρόφιμα αλλά μάρκες, που συχνά συνδέονται με την πρόθεση ψήφου. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε τον περασμένο μήνα, από την εταιρεία MRI-Simmons, για παράδειγμα, οι ψηφοφόροι του Μπάιντεν φαίνεται να έχουν προτίμηση σε συγκεκριμένες μάρκες μουστάρδας (Grey Poupon) ή χυμού πορτοκαλιού (Minut Maid), ενώ οι υποστηρικτές του Τραμπ προτιμούν σάλτσα σαλάτας Ken και καυτερή σάλτσα Pace.
ΑΔΕΙΑ ΨΥΓΕΙΑ. Και ενώ πολλοί είδαν το κουίζ αυτό ως ένα ευχάριστο διάλειμμα για να περάσουν την ώρα τους, οι συντάκτες σημειώνουν πως εμφανίστηκαν αρκετές φωτογραφίες με άδεια ράφια ψυγείων - ίσα καταμερισμένα μεταξύ των ψηφοφόρων των διεκδικητών της αμερικανικής προεδρίας. Ποσοστό περίπου 12% των συμμετεχόντων απάντησε ότι η οικογένειά τους δεν μπόρεσε να αγοράσει όλα τα τρόφιμα που χρειαζόταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες - κάτι που αντιστοιχεί με τον μέσο όρο σε όλη την χώρα, όπως έδειξε έρευνα τον Σεπτέμβριο.
Και αυτό ίσως είναι το πιο ανησυχητικό από αυτή τη μελέτη. Πλέον είναι δεκάδες εκατομμύρια οι Αμερικανοί που αναγκάζονται να στραφούν στις τράπεζες τροφίμων της κοινότητάς τους ή στα συσσίτια, καθώς η πανδημία δεν λέει να τελειώσει. Σχεδόν το 10% των ενήλικων Αμερικανών, περίπου 22,3 εκατομμύρια, ανέφεραν ότι μέσα στην εβδομάδα αρκετές φορές δεν έχουν κάτι να φάνε, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα του αμερικανικού Γραφείου Στατιστικής. Ο αριθμός αυτός στις αρχές Μαρτίου ήταν 18 εκατομμύρια, δηλαδή μέσα σε λίγους μήνες προστέθηκαν περισσότεροι από 4 εκατομμύρια Αμερικανοί στις τάξεις των απόρων.
Η οργάνωση Feeding America, ένα πανεθνικό δίκτυο με περισσότερες από 200 τράπεζες τροφίμων, προβλέπει ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες οι πολίτες δεν θα μπορούν να καλύψουν 6 με 8 δισεκατομμύρια γεύματα, μια πρόβλεψη που θα χειροτερεύσει καθώς τα ομοσπονδιακά προγράμματα βοήθειας σίτισης λήγουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μήνες και οι Ρεπουμπλικανοί δεν δείχνουν διάθεση να τα ανανεώσουν. Η ανάλυση της οργάνωσης προβλέπει ότι οι συνολικές ανάγκες για δωρεές τροφίμων τον επόμενο χρόνο θα ξεπεράσουν τα 7 εκατομμύρια τόνους, δηλαδή ποσότητες τριπλάσιες από τις περσινές.
«Δεν έχουμε δει ποτέ συνθήκες τόσο ακραίες και περίπλοκες όσο οι σημερινές» σχολιάζει η Σέρι Τάσλερ, διευθύντρια της τράπεζας τροφίμων Hunger Task Force. Προσθέτει ότι η πανδημία έχει δυσκολέψει τη διανομή των τροφίμων, ιδιαίτερα καθώς πολλοί άποροι δεν έχουν μέσα μεταφοράς ή ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές. Τονίζει ότι μόνο οι τράπεζες τροφίμων δεν αρκούν για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.
Πηγή: Τα Νέα