Η συμμετοχή της Μάλτας στη Eurovision 2021 θεωρούνταν φαβορί και σύμφωνα με τα στοιχήματα έρχονταν στην πρώτη θέση. Ωστόσο η Destiny δεν κατάφερε να κερδίσει τις ψήφους των επιτροπών και των eurofans. Τώρα η αποστολή της Μάλτας έρχεται σε δύσκολη θέση καθώς δημοσιεύματα της χώρας αναφέρουν ότι ξόδεψαν το υπέρογκο ποσό των 650.000 ευρώ για τη προώθηση του τραγουδιού και την ανάδειξή του στην πρώτη θέση.

Πριν από λίγες μέρες, η κρατική τηλεόραση της Μάλτας πλήρωσε αδρά influencers για να ποντάρουν στα στοιχήματα και ταυτόχρονα να κάνουν κλικ στο video που συνοδεύει το συγκεκριμένο τραγούδι, προκειμένου να το κάνουν φαβορί.

Τα χρήματα που διέθεσε το κράτος για την εμφάνιση της Μάλτας στη Eurovision αντί να διοχετευθεί στην εμφάνιση της Destiny, (π.χ στα σκηνικά, στα φώτα, στα εφέ), δαπανήθηκε στην προώθηση του τραγουδιού με έναν «ανορθόδοξο τρόπο», θέλοντας να παρουσιάσουν μια πλαστή εικόνα της πορείας του τραγουδιού, και πιθανώς να επηρεάσουν με αυτόν τον τρόπο την ψηφοφορία.