Global Dream II: Γιατί το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο διαλύεται λίγο πριν από το παρθενικό του ταξίδι
Η κατασκευή του Global Dream II κόστισε 1,2 δισ. λίρες
Λίγο πριν από το παρθενικό του ταξίδι, το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και 9.000 επιβάτες, διαλύεται και πωλείται για σκραπ.
Η κατασκευή του Global Dream II από την εταιρεία Γερμανίας – Χονγκ Κονγκ MV Werften κόστισε 1,2 δισ. λίρες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, όταν η εταιρεία χρεοκόπησε στις αρχές του έτους.
Από τότε, δεν έχει βρεθεί αγοραστής και το τεράστιο σκάφος των 20 καταστρωμάτων πρόκειται να πωληθεί για σκραπ.
Το κολοσσιαίο κρουαζιερόπλοιο περιλαμβάνει κινηματογράφο και υπαίθριο υδάτινο πάρκο, ενώ έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα επιβατών από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο.
Αυτήν τη στιγμή το Global Dream II, όπως και το Global Dream, βρίσκονται αποθηκευμένα σε ένα γερμανικό ναυπηγείο στον Κόλπο του Βίσμαρ.
Ωστόσο, το ναυπηγείο πωλήθηκε στη ναυτική μονάδα της Thyssenkrupp για ναυπήγηση στρατιωτικών πλοίων, πράγμα που σημαίνει ότι τα δύο κρουαζιερόπλοια-μαμούθ πρέπει να απομακρυνθούν μέχρι το τέλος του 2023.
Δυνητικά, υπάρχουν ακόμη ελπίδες να βρεθεί αγοραστής, ειδικά από την κινεζική αγορά κρουαζιέρας.
Οι ειδικοί του κλάδου TradeWinds δήλωσαν: «Το Global Dream δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρει αγοραστή σε μια ισχυρή αγορά κρουαζιέρας. Αντιμετωπίζοντας τη στενή προθεσμία να απομακρυνθεί το Global Dream από το ναυπηγείο του μέχρι το τέλος του 2023, η ανακύκλωση του πλοίου στην Τουρκία είναι η τελευταία λύση που η Morgen ελπίζει να αποφύγει».
Η MV Werften έχει αυτήν τη στιγμή περίπου 2.000 εργαζόμενους στο βόρειο κρατίδιο της Γερμανίας, Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία.
Η κατασκευή του Global Dream II από την εταιρεία Γερμανίας – Χονγκ Κονγκ MV Werften κόστισε 1,2 δισ. λίρες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, όταν η εταιρεία χρεοκόπησε στις αρχές του έτους.
Από τότε, δεν έχει βρεθεί αγοραστής και το τεράστιο σκάφος των 20 καταστρωμάτων πρόκειται να πωληθεί για σκραπ.
Το κολοσσιαίο κρουαζιερόπλοιο περιλαμβάνει κινηματογράφο και υπαίθριο υδάτινο πάρκο, ενώ έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα επιβατών από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο.
Αυτήν τη στιγμή το Global Dream II, όπως και το Global Dream, βρίσκονται αποθηκευμένα σε ένα γερμανικό ναυπηγείο στον Κόλπο του Βίσμαρ.
Ωστόσο, το ναυπηγείο πωλήθηκε στη ναυτική μονάδα της Thyssenkrupp για ναυπήγηση στρατιωτικών πλοίων, πράγμα που σημαίνει ότι τα δύο κρουαζιερόπλοια-μαμούθ πρέπει να απομακρυνθούν μέχρι το τέλος του 2023.
Δυνητικά, υπάρχουν ακόμη ελπίδες να βρεθεί αγοραστής, ειδικά από την κινεζική αγορά κρουαζιέρας.
Οι ειδικοί του κλάδου TradeWinds δήλωσαν: «Το Global Dream δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρει αγοραστή σε μια ισχυρή αγορά κρουαζιέρας. Αντιμετωπίζοντας τη στενή προθεσμία να απομακρυνθεί το Global Dream από το ναυπηγείο του μέχρι το τέλος του 2023, η ανακύκλωση του πλοίου στην Τουρκία είναι η τελευταία λύση που η Morgen ελπίζει να αποφύγει».
Η MV Werften έχει αυτήν τη στιγμή περίπου 2.000 εργαζόμενους στο βόρειο κρατίδιο της Γερμανίας, Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία.