Ένας στους τρεις Αμερικανούς διαβάζει πολιτικές ειδήσεις από το κοινωνικό δίκτυο αναφέρει έρευνα και βάζει σε … πειρασμό τον Μπάιντεν να ανοίξει λογαριασμό στο TikTok.

Οι υπεύθυνοι της προεκλογικής εκστρατείας για την επανεκλογή του προέδρου Μπάιντεν εξετάζουν αν θα ανοίξει λογαριασμό στο TikTok να προσπαθήσει να προσεγγίσει περισσότερους νέους ψηφοφόρους.

Η εκστρατεία του Μπάιντεν, αναφέρει το Axios, εξετάζει το ενδεχόμενο να αξιοποιήσει την πλατφόρμα σε μια εποχή που οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι ο πρόεδρος πρέπει να ενισχύσει την απήχησή του στους ψηφοφόρους κάτω των 30 ετών, μια ομάδα που συνήθως ευνοεί τους Δημοκρατικούς.

Πρόσφατες δημοσκοπήσεις έχουν δείξει ότι οι νέοι ψηφοφόροι είναι λιγότερο ενθουσιώδεις για την επανεκλογή του Μπάιντεν απ' ό,τι ήταν όταν έθεσε υποψηφιότητα το 2020. 

Διαβάστε επίσης: Τζο Μπάιντεν: "Μεγάλο λάθος" η κατάληψη της Λωρίδας της Γάζας

Παράλληλα, από τότε μέχρι σήμερα, έχει υπερτριπλασιαστεί ο αριθμός των Αμερικανών που βασίζεται στο TikTok για πολιτικό περιεχόμενο. Το 32% των ενηλίκων κάτω των 30 ετών δήλωσε σε έρευνα του Pew ότι λαμβάνει τακτικά ειδήσεις από το TikTok.

Μέχρι στιγμής, η εκστρατεία του Μπάιντεν έχει προσπαθήσει να επωφεληθεί από το TikTok χωρίς να ενταχθεί σε αυτό, καθώς στηρίζεται κυρίως σε φιλικούς influencer.

Οι περισσότεροι Ρεπουμπλικάνοι έχουν αποφύγει το TikTok λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων, επειδή ανήκει στην εταιρεία ByteDance με έδρα το Πεκίνο, ενώ οι Δημοκρατικοί είναι διχασμένοι ως προς τη χρήση.