Επαγγελματική βοήθεια από image maker αναζητά η Μέγκαν Μαρκλ στο Ηνωμένο Βασίλειο προκειμένου να ανασυνθέσει την εικόνα που αντανακλά ο... σπασμένος καθρέφτης της παραίτησης και η εγκατάστασή τους στις ΗΠΑ.

*Διαβάστε εδώ: Φρέντης Μπελέρης: "Είμαι πιο δυνατός από ποτέ" - Το μήνυμά του στα Παραπολιτικά μετά την καταδίκη του - Το ελληνικό βέτο "απάντηση" στον Ράμα

Η δούκισσα του Σάσεξ θέλει να αλλάξει το πρόσημο της δημοσιότητας που απολαμβάνει στη Βρετανία από αρνητικό σε θετικό για την ίδια και το ίδρυμα που διευθύνει με τον πρίγκιπα Χάρι, το Archewell, αλλά και να προωθήσει το lifestyle blog της The Tig!

Η αναζήτηση ενός γκουρού δημοσίων σχέσεων δείχνει μια αλλαγή στη στάση του ζεύγους, η οποία θέλουν να βρει ανταπόκριση, βλέποντας πως ο βρετανικός Τύπος σεβάστηκε την περίπτωση της Κέιτ Μίντλετον, καθώς «οι γκρίνιες τους κούρασαν τους Αμερικανούς» και η δημοτικότητά τους είναι στο ναδίρ και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Πρόσφατα, μάλιστα, ο δικαστής Καρλ Νίκολς ζήτησε από το υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας να εξετάσει το φάκελο μετανάστευσης του Χάρι, διότι αν κατέθεσε ψέματα στην αίτησή του, περί χρήσης ναρκωτικών, όπως έχει ομολογήσει ότι έκανε, θα μπορούσε να του απαγορευτεί να ζει στις ΗΠΑ.

Ωστόσο, αυτή η αλλαγή δεν θα είναι εύκολη, αφού στέλεχος δημοσίων σχέσεων τους παρομοιάζει με «σάντουιτς με... σκ@τ@, το οποίο υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων δεν είναι πρόθυμοι να φάνε, αφού το ζευγάρι δεν έχει τη φήμη ότι ακούει συμβουλές, οπότε ποιο το νόημα;».


Ευκαιρία εισόδου για τους Σάσεξ

Οι Σάσεξ διαβλέπουν «ευκαιρία εισόδου» λόγω της... υποτονικής μοναρχίας από την ασθένεια του βασιλιά Καρόλου και της Κέιτ Μίντλετον, οπότε για τον Χάρι «είναι μια ευκαιρία επιστροφής», σημειώνει πηγή στη Mail Online.

Ο ειδικός PR Νιτς Έντε εκτιμά πως η Βρετανία είναι σημαντική για τη Μέγκαν Μαρκλ για λόγους συμφέροντος.

«Δεν θέλει να επιστρέψει στην υποκριτική, αλλά φοβάται πως αν τα πράγματα δεν φτιάξουν με τη βασιλική οικογένεια, ο Χάρι θα γίνει μειονέκτημα για το “brand Σάσεξ”! Αν πρόκειται να αρχίσει να προωθεί lifestyle brands στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωρίζει ότι το καταναλωτικό κοινό, αν και μικρότερο από αυτό στη Βόρεια Αμερική, είναι γνώστες του στιλ και λατρεύουν την εμφάνισή της και την ευαισθησία της στη μόδα».