Το Paris Match δημοσίευσε τις φωτογραφίες των νεκρών τζιχαντιστών
Κύμα οργής στα κοινωνικά δίκτυα- Προσοχή ακολουθούν σκληρές εικόνες
Σοκ προκαλούν οι φωτογραφίες με τα δυο άψυχα μαυροφορεμένα κορμιά που κείτονται στο έδαφος μέσα σε λίμνη αίματος, ενώ επίσης διακρίνονται δυο καλάζινικοφ και ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο.
Πρόκειται για τα δύο αδέρφια που είχαν σπείρει το θάνατο στη σατιρική εφημερίδα Charlie Hebdo σκοτώνοντας δώδεκα δημοσιογράφους.
Αποκαλυπτικές φωτογραφίες δημοσιεύει σήμερα το γαλλικό περιοδικό Paris Match, μία εβδομάδα μετά τη συνέντευξη του Έλληνα υπουργού Οικονομικών που προκάλεσε διεθνή σάλο.
Το Paris Match έρχεται ακόμη μία φορά να απασχολήσει την κοινή γνώμη δημοσιεύοντας κατ' αποκλειστικότητα τις φωτογραφίες των πτωμάτων των αδελφών Κουασί, που στις 8 Ιανουαρίου έσπειραν το θάνατο στη Charlie Hebdo και σκόρπισαν τον τρόμο στο Παρίσι.
Οι Σερίφ και Σάιντ Κουασί, τα δύο αδέρφια, που αυτοαποκαλούνταν τρομοκράτες εισέβαλαν με βαρύ οπλισμό στα γραφεία της σατυρικής εφημερίδας Charlie Hebdo φωνάζοντας: «Ο Αλάχ είναι μεγάλος», προκαλώντας μία -άνευ προηγουμένου στην ιστορία του Τύπου- αιματοχυσία. Συνολικά σκότωσαν 12 άτομα μεταξύ των οποίων και δέκα απο τους διασημότερους σκιτσογράφους της Γαλλίας.
«Περισσότεροι από 150 άντρες έχουν περικυκλώσει το τυπογραφείο» αναφέρει το άρθρο και εξιστορεί όλη την επιχείρηση που στήθηκε από τους άντρες των γαλλικών δυνάμεων, με αποτέλεσμα να πέσουν νεκρά τα δύο αδέλφια.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει το περιοδικό φαίνεται πως έχουν τραβηχτεί λίγα λεπτά μετά το τέλος της επιχείρησης των αστυνομικών δυνάμεων, στο τυπογραφείο όπου είχαν ταμπουρωθεί οι δυο τρομοκράτες, μια μέρα μετά το μακελειό.
Κύμα οργής έχει ξεσπάσει στα κοινωνικά δίκτυα, με τους χρήστες να αναφέρουν πως το Paris Match διεγείρει το ρατσιστικό μίσος, δημιοσιεύοντας τις σοκαριστικές φωτογραφίες με τα άψυχα κορμιά των δύο τζιχαντιστών.
Ωστόσο, σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί για τη δημοσίευση των φωτογραφιών ο διευθυντής σύνταξης του Paris Match δήλωσε ότι οι φωτογραφίες αυτές δημοσιεύτηκαν γιατί το περιοδικό θεωρεί ότι ανήκουν στην ιστορία. Ο ίδιος είπε πως προτιμήθηκε η επεξεργασία τους με ασπρόμαυρο φίλτρο, γιατί οι εικόνες είναι πάρα πολύ σκληρές.