H Coca Cola "υπέκυψε" στην ντιρεκτίβα Τραμπ: Σύντομα στα ράφια η νέα έκδοση του αναψυκτικού
Έμμεση υποχώρηση στις πρόσφατες πιέσεις του Τραμπ
Έμμεση υποχώρηση στις απαιτήσεις του Ντόναλντ Τραμπ που εδώ και καιρό καταφέρεται εναντίον της χρήσης σιροπιού καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης στα αμερικανικά αναψυκτικά

Ένα νέο προϊόν ετοιμάζεται να λανσάρει η Coca-Cola, που θα περιέχει ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός. Φαίνεται πως οι έντονες πιέσεις του Ντόναλντ Τραμπ για τη χρήση πραγματικής ζάχαρης στα προϊόντα τους, ανάγκασε την εταιρία να προβεί στη δημιουργία της νέας εκδοχής του κλασικού αναψυκτικού.
Συγκεκριμένα, η εταιρία στο πλαίσιο της δημοσιοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων του δευτέρου τριμήνου εξέδωσε σήμερα δελτίο Τύπου που συνόδευε την ανακοίνωση τους. Σύμφωνα με αυτό, η εταιρεία με έδρα την Ατλάντα σχεδιάζει την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος «με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο παραγωγής ΗΠΑ, ως προσθήκη στη σειρά Trademark Coca-Cola». Η νέα εκδοχή της κλασικής Coca-Cola εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας για την «προσφορά περισσότερων επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με την περίσταση και τις προτιμήσεις τους».
Σημειώνεται ότι, ενώ η Coca-Cola δεν έκανε άμεση αναφορά στον Ντόναλντ Τραμπ, η χρονική συγκυρία δεν πέρασε απαρατήρητη. Λίγες μόλις ημέρες νωρίτερα, στις 16 Ιουλίου, ο Αμερικανός πρόεδρος είχε ισχυριστεί δημοσίως ότι η Coca-Cola συμφώνησε να αρχίσει να χρησιμοποιεί αληθινή ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο στα προϊόντα της που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, η δήλωση αυτή προκάλεσε αμηχανία και αβεβαιότητα, καθώς η εταιρεία τότε δεν είχε προβεί σε καμία σχετική επιβεβαίωση ή διάψευση.
Υποχώρηση της Coca-cola στους ισχυρισμούς Τραμπ
Τονίζεται ότι, η σημερινή ανακοίνωση δικαίωσε σε κάποιο βαθμό τον Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος εδώ και καιρό καταφέρεται εναντίον της χρήσης σιροπιού καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης στα αμερικανικά αναψυκτικά. Η μετάβαση σε πραγματική ζάχαρη -τουλάχιστον για ένα νέο προϊόν- μπορεί να ερμηνευτεί ως μια προσπάθεια της Coca-Cola να προλάβει περαιτέρω πολιτική πίεση και να ικανοποιήσει ένα συγκεκριμένο, συντηρητικό κοινό καταναλωτών που υποστηρίζει την «επιστροφή στην αυθεντικότητα».
Παράλληλα, ο εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας, Σκοτ Λιθ, επιβεβαίωσε μέσω email στην «USA TODAY» ότι το νέο προϊόν θα φέρει την επωνυμία Coca-Cola και θα εντάσσεται στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο του εμπορικού σήματος.