Ζευγάρι έβαλε εισιτήριο εισόδου στο γάμο του και εξηγεί τον λόγο
Ποιός ήταν ο λόγος
Το ζευγάρι υποστήριξε πως στόχος του ήταν να καλύψει τα έξοδα του γάμου χωρίς να υπάρχει οικονομική επιβάρυνση των ίδιων και παράλληλα να στηρίξει έναν φιλανθρωπικό σκοπό.

Αίσθηση έχει προκαλέσει στις ΗΠΑ η απόφαση ενός ζευγαριού να χρεώσει τους καλεσμένους του για την παρουσία τους στον γάμο του, με το κόστος να φτάνει σχεδόν τα 1.000 δολάρια για το πλήρες πακέτο εκδηλώσεων ενός Σαββατοκύριακου. Οι επιχειρηματίες Marley Jaxx, 34 ετών, και Steve J. Larsen, 37, διοργάνωσαν έναν γάμο με τη μορφή... φεστιβάλ στο Άινταχο, προσφέροντας στους καλεσμένους επιλογές μεταξύ βασικού ημερήσιου εισιτηρίου αξίας 57 δολαρίων ή 997 δολαρίων για VIP πρόσβαση δύο ατόμων, που περιλάμβανε προνομιακή θέση, δείπνο και ειδικό brunch.
Το ζευγάρι, γνωστό στο διαδικτυακό επιχειρηματικό κοινό για τις ανατρεπτικές του ιδέες, υποστήριξε πως στόχος του ήταν να καλύψει τα έξοδα του γάμου χωρίς να υπάρχει οικονομική επιβάρυνση των ίδιων και παράλληλα να στηρίξει έναν φιλανθρωπικό σκοπό.
Η Marley Jaxx ανέφερε πως η αρχική ιδέα ξεκίνησε σαν αστείο: «Κάποια στιγμή γελάσαμε με την ιδέα να βάλουμε "εισιτήριο εισόδου". Μετά, όταν αρχίσαμε να σχεδιάζουμε τον γάμο, συνειδητοποιήσαμε πόσο εξωφρενικά ακριβά είναι όλα. Είδαμε μέχρι και "τέλος κοπής τούρτας" 650 δολάρια!»
Όπως λένε, δεν χρέωσαν στενούς συγγενείς ή φίλους, καθώς σε αυτούς στάλθηκαν κανονικές προσκλήσεις. Τελικά, περίπου 100 εισιτήρια και 30 VIP πακέτα πουλήθηκαν, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη εξόδων και επιπλέον 132.550 δολάρια, τα οποία θα διατεθούν για την κατασκευή σχολικών τάξεων και υποδομών καθαρού νερού στην Κένυα.
Η Jaxx υπερασπίστηκε την επιλογή τους, λέγοντας πως σκοπός τους ήταν να αμφισβητήσουν τα κοινωνικά στερεότυπα γύρω από τη βιομηχανία των γάμων, η οποία όπως σημειώνει, κοστίζει δισεκατομμύρια και συχνά οδηγεί τα ζευγάρια σε οικονομική ασφυξία για μία μόνο ημέρα.
«Για εμάς, δεν πρόκειται για αρπαγή χρημάτων. Δημιουργήσαμε μια εμπειρία με αξία και ουσία. Ο κόσμος συμμετείχε σε αυτήν με επίγνωση του σκοπού και του τι περιλαμβάνει. Επιπλέον, βοηθήσαμε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη», ανέφερε.
Το ζευγάρι ελπίζει πως το παράδειγμά του θα εμπνεύσει και άλλους να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει «γάμος»: λιγότερη πίεση, λιγότερα χρέη και περισσότερη δημιουργικότητα. «Οι γάμοι δεν χρειάζεται να είναι πηγή άγχους ή χρέους. Μπορούν να γίνουν γιορτές με νόημα, γενναιόδωρες, βιώσιμες και κοινωνικά ωφέλιμες», καταλήγει η Jaxx.
Το ζευγάρι, γνωστό στο διαδικτυακό επιχειρηματικό κοινό για τις ανατρεπτικές του ιδέες, υποστήριξε πως στόχος του ήταν να καλύψει τα έξοδα του γάμου χωρίς να υπάρχει οικονομική επιβάρυνση των ίδιων και παράλληλα να στηρίξει έναν φιλανθρωπικό σκοπό.
Visualizza questo post su Instagram
Από αστείο σε επιχειρηματικό μοντέλο
Η Marley Jaxx ανέφερε πως η αρχική ιδέα ξεκίνησε σαν αστείο: «Κάποια στιγμή γελάσαμε με την ιδέα να βάλουμε "εισιτήριο εισόδου". Μετά, όταν αρχίσαμε να σχεδιάζουμε τον γάμο, συνειδητοποιήσαμε πόσο εξωφρενικά ακριβά είναι όλα. Είδαμε μέχρι και "τέλος κοπής τούρτας" 650 δολάρια!»Όπως λένε, δεν χρέωσαν στενούς συγγενείς ή φίλους, καθώς σε αυτούς στάλθηκαν κανονικές προσκλήσεις. Τελικά, περίπου 100 εισιτήρια και 30 VIP πακέτα πουλήθηκαν, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη εξόδων και επιπλέον 132.550 δολάρια, τα οποία θα διατεθούν για την κατασκευή σχολικών τάξεων και υποδομών καθαρού νερού στην Κένυα.
«Δεν πρόκειται για αρπαγή χρημάτων»
Η Jaxx υπερασπίστηκε την επιλογή τους, λέγοντας πως σκοπός τους ήταν να αμφισβητήσουν τα κοινωνικά στερεότυπα γύρω από τη βιομηχανία των γάμων, η οποία όπως σημειώνει, κοστίζει δισεκατομμύρια και συχνά οδηγεί τα ζευγάρια σε οικονομική ασφυξία για μία μόνο ημέρα.«Για εμάς, δεν πρόκειται για αρπαγή χρημάτων. Δημιουργήσαμε μια εμπειρία με αξία και ουσία. Ο κόσμος συμμετείχε σε αυτήν με επίγνωση του σκοπού και του τι περιλαμβάνει. Επιπλέον, βοηθήσαμε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη», ανέφερε.