Επιπλέον καύσιμο στο αυτοκίνητο με ένα κουμπί - Το κόλπο για περισσότερη βενζίνη ή ντίζελ και τα ρίσκα
Πώς «βοηθά» το αέριο που διαφεύγει από το καπάκι του ρεζερβουάρ
Μέχρι και 10 λίτρα καυσίμου περισσότερα μπορεί να βάλει οδηγός στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου πατώντας ένα κουμπί στο στόμιο

Σύμφωνα με ισπανική ιστοσελίδα, υπάρχει κόλπο ώστε ο οδηγός να μπορεί να βάλει επιπλέον 10 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του. Δεν πρόκειται για πληροφορία που αναγνωρίζουν πολλοί οδηγοί, πάντως με αυτό το κόλπο, που αφορά τόσο στα αυτόματα συστήματα παροχής των αντλιών όσο και στο κουμπί ή το μοχλό που υπάρχει στο στόμιο του ρεζερβουάρ, η ποσότητα του καυσίμου που δέχεται το όχημα μπορεί να αυξηθεί. Μάλιστα, με αυτήν την «τεχνική» ο οδηγός δεν επιβαρύνεται επιπλέον.
Διαβάστε: Κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων: Στη φυλακή οι 6 από τους 22 κατηγορούμενους
Όπως αναφέρεται, τα αέρια μέσα στο ρεζερβουάρ μπορεί να «ξεγελάσουν» τις αντλίες. Ο λόγος είναι πως μπορεί να τις «αντιληφθούν» ως υγρά ή ατμούς και να σταματήσουν το γέμισμα του καυσίμου, υπό τον κίνδυνο της διαρροής ή της υπερχείλισης.
Αυτή η απελευθέρωση αερίων, όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, είναι που επιτρέπει στη ροή καυσίμου να συνεχιστεί, καθώς εμποδίζει τον πρόωρο τερματισμό της αντλίας. Έτσι, μπορεί να προστεθεί περισσότερη ποσότητα καυσίμου από αυτήν που αρχικά «ανιχνεύει» η αντλία. Οι υπάλληλοι πρατηρίων το κάνουν αυτό, όταν οι οδηγοί τους ζητούν να γεμίσουν το ρεζερβουάρ. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο γίνεται να μπουν... 60 λίτρα σε δεξαμενή 50.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, μάλιστα, η συνεχής ύπαρξη αερίων στο σύστημα καυσίμου μπορεί να επηρεάσει το μίγμα αέρα και καυσίμου που φτάνει στον κινητήρα, μειώνοντας την απόδοση και ενδεχομένως προκαλώντας βλάβες.
Επίσης, οι κατασκευαστές ορίζουν συγκεκριμένη χωρητικότητα για λόγους ασφαλείας, και η υπέρβαση αυτού του ορίου μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους κινδύνους από τα οφέλη που υπόσχεται.
Στην ούγια, και παρά το κόλπο, το καύσιμο που προβλέπεται συστήνουν οι ειδικοί να βάζουν οι οδηγοί στο όχημά τους.
Διαβάστε: Κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων: Στη φυλακή οι 6 από τους 22 κατηγορούμενους
Όπως αναφέρεται, τα αέρια μέσα στο ρεζερβουάρ μπορεί να «ξεγελάσουν» τις αντλίες. Ο λόγος είναι πως μπορεί να τις «αντιληφθούν» ως υγρά ή ατμούς και να σταματήσουν το γέμισμα του καυσίμου, υπό τον κίνδυνο της διαρροής ή της υπερχείλισης.
Επιπλέον καύσιμο: Απελευθέρωση αερίων
Με βάση την ιστοσελίδα elmotor, ο οδηγός μπορεί να ακούσει τα αέρια να απελευθερώνονται, όταν ανοίγει το ρεζερβουάρ του. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι γίνεται κάθε φορά. Στην περίπτωση που δεν συμβεί, υπάρχει ένας μοχλός ή κουμπί στο στόμιο του ρεζερβουάρ. Με αυτό ενεργοποιείται με το ακροφύσιο της αντλίας και βοηθά στην απελευθέρωση των ατμών.Αυτή η απελευθέρωση αερίων, όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, είναι που επιτρέπει στη ροή καυσίμου να συνεχιστεί, καθώς εμποδίζει τον πρόωρο τερματισμό της αντλίας. Έτσι, μπορεί να προστεθεί περισσότερη ποσότητα καυσίμου από αυτήν που αρχικά «ανιχνεύει» η αντλία. Οι υπάλληλοι πρατηρίων το κάνουν αυτό, όταν οι οδηγοί τους ζητούν να γεμίσουν το ρεζερβουάρ. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο γίνεται να μπουν... 60 λίτρα σε δεξαμενή 50.
Τα ρίσκα
Φυσικά, όλα έχουν το ρίσκο τους, μαζί και αυτό το κόλπο. Συνίσταται, δηλαδή, να μη γίνεται συνεχώς. Η παρουσία αερίων στο ρεζερβουάρ είναι φυσιολογική και έχει άρρηκτη σύνδεση με την ασφαλή λειτουργία του συστήματος. Οι ατμοί είναι εξαιρετικά εύφλεκτοι και η υπερβολική αύξηση της πίεσης μπορεί να προκαλέσει διαρροές.Σύμφωνα με τους ειδικούς, μάλιστα, η συνεχής ύπαρξη αερίων στο σύστημα καυσίμου μπορεί να επηρεάσει το μίγμα αέρα και καυσίμου που φτάνει στον κινητήρα, μειώνοντας την απόδοση και ενδεχομένως προκαλώντας βλάβες.
Επίσης, οι κατασκευαστές ορίζουν συγκεκριμένη χωρητικότητα για λόγους ασφαλείας, και η υπέρβαση αυτού του ορίου μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους κινδύνους από τα οφέλη που υπόσχεται.
Στην ούγια, και παρά το κόλπο, το καύσιμο που προβλέπεται συστήνουν οι ειδικοί να βάζουν οι οδηγοί στο όχημά τους.