Νετανιάχου για ΗΠΑ: "Εκτιμώ τη βαθιά στήριξη που έχουμε λάβει από τους Αμερικανούς φίλους μας, όμως χρειαζόμαστε το δικό μας ανεξάρτητο σύστημα παραγωγής όπλων"
Τι ανέφερε
Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νετανιάχου, επανέλαβε την ανάγκη απεξάρτησης από τις ΗΠΑ σε ό,τι αφορά την παραγωγή οπλικών συστημάτων, υπογραμμίζοντας πως "το πού θα βρισκόμαστε σε 30 χρόνια εξαρτάται από τη δύναμή μας"
«Εκτιμώ βαθιά τη στήριξη που έχουμε λάβει - και που έχω εξασφαλίσει όλα αυτά τα χρόνια - από τους Αμερικανούς φίλους μας. Όμως σήμερα λέω: χρειαζόμαστε το δικό μας ανεξάρτητο σύστημα παραγωγής όπλων. Πρέπει να κατασκευάζουμε τα δικά μας οπλικά συστήματα», ανέφερε ο Νετανιάχου.
Ο Νετανιάχου υπογράμμισε την ανάγκη απεξάρτησης του Ισραήλ από τις ΗΠΑ
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι η χώρα βρίσκεται σε συνεχή αντιπαράθεση με το Ιράν και τους συμμάχους του, σημειώνοντας ότι η ισχύς του κράτους θα καθορίσει τη θέση του στο μέλλον. «Αντιμετωπίζουμε το Ιράν και τους πληρεξούσιούς του. Τους έχουμε πλήξει σκληρά. Δεν έχει τελειώσει ακόμη, αλλά εξαρτάται από τη δύναμή μας. Το πού θα βρισκόμαστε σε 30 χρόνια εξαρτάται από τη δύναμή μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
"Να απελευθερωθούμε από την εξάρτηση"
Ο Νετανιάχου επανέλαβε ότι στόχος της κυβέρνησής του είναι η ενίσχυση της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας και η μείωση της εξάρτησης από ξένες προμήθειες. «Πρέπει να απελευθερωθούμε από την εξάρτηση, να συνεχίσουμε να χτίζουμε όλο και περισσότερη ισχύ, να ενσωματώνουμε περισσότερη τεχνολογία και να εκπαιδεύουμε περισσότερες γενιές διοικητών», ανέφερε ο Νετανιάχου.
Ο ίδιος έχει επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια ταχθεί υπέρ της σταδιακής μείωσης της αμερικανικής στρατιωτικής βοήθειας προς το Ισραήλ μέσα στην επόμενη δεκαετία, σε μια περίοδο όπου στη χώρα του εντείνονται οι ανησυχίες για πιθανό περιορισμό της επιχειρησιακής του ευελιξίας λόγω των αμερικανικών διπλωματικών κινήσεων απέναντι στο Ιράν.
En