Μετρό Θεσσαλονίκης: Το 2024 σε λειτουργία ο σταθμός «Βενιζέλου»
Στην συνεδρίαση του ΚΑΣ την 1η Αυγούστου του 2017, ο κ. Κωνσταντινίδης διαβεβαίωνε ότι ο σταθμός θα παραδοθεί το αργότερο έως το 2022
Νέα έργα μετρό συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 4 δισ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία παρουσίασε ο Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της «Αττικό Μετρό», κατά την πρώτη ημέρα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Όσον αφορά τα εν εξελίξει έργα, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι «οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά θα λειτουργήσουν στο τέλος του 2019 και η ολοκλήρωσή της θα επέλθει το καλοκαίρι του 2021».
Όσον αφορά το μετρό της Θεσσαλονίκης, η λειτουργία της βασικής γραμμής αναμένεται στο τέλος του 2020, της επέκτασης προς Καλαμαριά το πρώτο εξάμηνο του 2021, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο, ο σταθμός «ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» θα λειτουργήσει το 2024.
Ωστόσο η προηγούμενη πρόβλεψη, όπως είχε διατυπωθεί από τον κ. Κωνσταντινίδη στην συνεδρίαση του ΚΑΣ την 1η Αυγούστου του 2017, διαβεβαίωνε ότι ο σταθμός θα παραδοθεί το αργότερο έως το 2022.
Στο πεδίο των έργων της επόμενης δεκαετίας, στην πρώτη γραμμή για την Αττικό Μετρό βρίσκεται η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης στις δυτικές συνοικίες. Τα έργο που θα προσθέσει στο δίκτυο 11 χλμ. γραμμής με 8 σταθμούς έχει προϋπολογισμό 900 εκατ. ευρώ και εντός του Ιουνίου αναμένεται η δημοπράτηση του διαγωνισμού για τις πρόδρομες εργασίες που θα περιλαμβάνει αρχαιολογικά και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας.
Επίσης, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Αττικό Μετρό», είναι υπό δημοπράτηση οι τοπογραφικές εργασίες και οι γεωτεχνικές έρευνες για τη δεύτερη επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Αυτή αφορά επέκταση μήκους 5,5 χλμ. με 1 υπόγειο και 3 υπέργειους σταθμούς. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 250 εκατ. ευρώ.
Η καταστροφή που έχουν πάθει οι επιχειρηματίες στην ευρύτερη περιοχή είναι τεράστια καθώς στην πραγματικότητα είναι νεκρή εδώ και μια 13 χρόνια, αφού τα πρώτα εργοτάξια στην Εγνατία στήθηκαν το 2006.
Όσον αφορά τα εν εξελίξει έργα, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι «οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά θα λειτουργήσουν στο τέλος του 2019 και η ολοκλήρωσή της θα επέλθει το καλοκαίρι του 2021».
Όσον αφορά το μετρό της Θεσσαλονίκης, η λειτουργία της βασικής γραμμής αναμένεται στο τέλος του 2020, της επέκτασης προς Καλαμαριά το πρώτο εξάμηνο του 2021, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο, ο σταθμός «ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» θα λειτουργήσει το 2024.
Ωστόσο η προηγούμενη πρόβλεψη, όπως είχε διατυπωθεί από τον κ. Κωνσταντινίδη στην συνεδρίαση του ΚΑΣ την 1η Αυγούστου του 2017, διαβεβαίωνε ότι ο σταθμός θα παραδοθεί το αργότερο έως το 2022.
Στο πεδίο των έργων της επόμενης δεκαετίας, στην πρώτη γραμμή για την Αττικό Μετρό βρίσκεται η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης στις δυτικές συνοικίες. Τα έργο που θα προσθέσει στο δίκτυο 11 χλμ. γραμμής με 8 σταθμούς έχει προϋπολογισμό 900 εκατ. ευρώ και εντός του Ιουνίου αναμένεται η δημοπράτηση του διαγωνισμού για τις πρόδρομες εργασίες που θα περιλαμβάνει αρχαιολογικά και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας.
Επίσης, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Αττικό Μετρό», είναι υπό δημοπράτηση οι τοπογραφικές εργασίες και οι γεωτεχνικές έρευνες για τη δεύτερη επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Αυτή αφορά επέκταση μήκους 5,5 χλμ. με 1 υπόγειο και 3 υπέργειους σταθμούς. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 250 εκατ. ευρώ.
Η καταστροφή που έχουν πάθει οι επιχειρηματίες στην ευρύτερη περιοχή είναι τεράστια καθώς στην πραγματικότητα είναι νεκρή εδώ και μια 13 χρόνια, αφού τα πρώτα εργοτάξια στην Εγνατία στήθηκαν το 2006.