Κοροναϊός-«Φωτιά» στο τηλεφωνικό κέντρο του 1135 – Έως και 15.000 κλήσεις σε μια ημέρα
koronaios22
Ελλάδα

Κοροναϊός-«Φωτιά» στο τηλεφωνικό κέντρο του 1135 – Έως και 15.000 κλήσεις σε μια ημέρα

Κατακλύζεται από χιλιάδες τηλεφωνήματα ο τετραψήφιος αριθμός του ΕΟΔΥ, στον οποίο απευθύνονται οι πολίτες για να λάβουν οδηγίες σχετικά με τον κοροναϊό.

 Πολλοί είναι αυτοί που παραπονούνται ότι περιμένουν αρκετή ώρα στην γραμμή μέχρι να έχουν επικοινωνία με κάποιον από το κέντρο, ωστόσο από την πλευρά του ΕΟΔΥ γίνεται έκκληση προς τους πολίτες να καλούν στον τετραψήφιο αριθμό 1135 όσοι έχουν σοβαρό λόγο καθώς και στο site του ΕΟΔΥ υπάρχουν οι σχετικές οδηγίες για όσους θέλουν να ενημερωθούν για τα μέτρα προφύλαξης.

 Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, περισσότερες από 15.000 κλήσεις δέχθηκε σε ένα 24ωρο, την περασμένη Δευτέρα, η γραμμή του ΕΟΔΥ για πληροφορίες και οδηγίες για τον κοροναϊό Covid-19. Το ενδιαφέρον του κόσμου για τη νόσο έχει κατακλύσει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ, όπου 15 άτομα προσπαθούν, νυχθημερόν, να διαχειριστούν τον όγκο των τηλεφωνημάτων. Ο όγκος των τηλεφωνημάτων, μάλιστα, φαίνεται να μην μειώνεται. Αντιθέτως, το τελευταίο 24ωρο έχει αυξηθεί σημαντικά, πληροφορίες θέλουν να αγγίζουν τις 20.000.

Σήμερα, για αρκετή ώρα, καλώντας το 1135 ακούς το μήνυμα «το τηλέφωνο του συνδρομητή είναι κατειλημμένο, παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα», σε ελληνικά και αγγλικά… Αλλά και τις προηγούμενες ημέρες η αναμονή ήταν μακρά για πολλούς, μεταξύ αυτών και άτομα που φοβούνται πως έχουν έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα.

Όπως καταγγέλλει άτομο που έχει έρθει σε επαφή με άτομο, στο οποίο έχει στην οικογένεια του θετικά κρούσματα έχει προσπαθήσει επί ώρες από την Κυριακή να βγάλει γραμμή στο 1135, αλλά και στο παλαιότερο τηλεφωνικό αριθμό του ΕΟΔΥ για τον κοροναϊό, χωρίς αποτέλεσμα. Στις περισσότερες φορές η γραμμή έπεφτε μόνη της.

Αντίστοιχα προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν και οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη αναμονή έως και 20 λεπτά, καθυστερώντας σημαντικά τη διεκπεραίωση των περιστατικών. Για αυτό το λόγο η ΟΕΝΓΕ προτείνει τη δημιουργία ξεχωριστή γραμμή για τις κλήσεις των νοσοκομείων προς τον ΕΟΔΥ.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα