Αρχαιοελληνικά γλυπτά κατακτούν το Μανχάταν
Από τις 10 Απριλίου ως τις 4 Μαίου
Φωτογραφίες σε ειδική επιφάνεια από αλουμίνιο, που σου δίνουν την αίσθηση της αφής, δείχνουν τα μέλη των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων να αναπνέουν δημιούργησε ο Αμερικανός Josh Garrick και με την έκθεση «Αποκαλύπτοντας το Αρχαίο Κάλλος» κατέκτησε την Αθήνα με την μεγάλη έκθεση μέσα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, αλλά και στο Σισμανόγλειο στην καρδιά της Κωνσταντινούπολης. Τώρα αυτή η πολυτεξιδευμένη έκθεση πηγαίνει στην καρδιά της Νέας Υόρκης.
Συγκεκριμένα, θα φιλοξενηθεί από τις 10 Απριλίου ως τις 4 Μαίου στο ελληνικό προξενείο. Η έκθεση σε επιμέλεια της Ίριδας Κρητικού και σχεδιασμό του εικαστικού Μάριου Βουτσινά, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας (Σεπτέμβριος 2013 Ιανουάριος 2014) και έχει μεταφερθεί αρχικά στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Ελληνικού Προξενείου της Κωνσταντινούπολης ( Ιανουάριος Μάρτιος 2014) και τώρα στον εκθεσιακό χώρο του Ελληνικού Προξενείου στη Νέα Υόρκη, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ιδανική πρώτη ύλη, οι αναπάντεχες οπτικές γωνίες των εκθεμάτων του Μουσείου, αιχμαλωτίζονται από τον ευρηματικό φακό του J. Joshua Garrick για να τυπωθούν στη συνέχεια σε ποικίλες διαστάσεις με μια ειδική, σύγχρονη τεχνική σε επεξεργασμένο αλουμίνιο DiBond που προσδίδει στο φωτογραφικό αποτέλεσμα ένα απτικό σχεδόν βάθος.
Οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες του J. Joshua Garrick, αποτελώντας μια εξαίσια γλυπτοθήκη απτής ομορφιάς τέρπουν και καθηλώνουν το βλέμμα του επισκέπτη, προσφέροντάς του απλόχερα τη θέαση στη συχνά αθέατη «ενδοχώρα» του κάθε γλυπτού. Οι εξαιρετικά επιμελημένοι τίτλοι των έργων, που έχει δώσει ο καλλιτέχνης, μιλούν για τη ζωή και το θάνατο, τη νεότητα και το γήρας, τη δύναμη και την ταπεινότητα, το κάλλος και το άλγος, τη χαρά και την απώλεια, τη νίκη και την ήττα, τον έρωτα, τη θνησιμότητα και την αθανασία. Οι τίτλοι αποδόθηκαν στα ελληνικά με απόλυτη προσήλωση στο ίχνος και την ποιότητα του συναισθήματος, που κάθε φορά αφήνει πίσω του ο φωτογραφικός φακός, με την επιθυμία να συμβάλλουν στην απολαυστικά αποκαλυπτική ανάγνωση «ανάμεσα» στις απαλές εσοχές των μαρμάρων, όπως παρουσιάζονται στην έκθεση.